Orrin Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Antar att du kör med XP nu. Först sätter du i Windows-skivan sen går du in på kontrollpanelen -> Nationella inställningar och Språkinställningar -> Språk och sen kryssar du i checkboxen där det står "Installera filer för östasiatiska språk" och trycker verkställ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Det jag inte gillar med asiatiska språkstödet är att det blir två extra processer och två extra saker på start-up. Dåligt att man ska behöva ha det när man spenderat massa jobb på att ha minimalt med processer och saker i startup. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Det jag inte gillar med asiatiska språkstödet är att det blir två extra processer och två extra saker på start-up. Dåligt att man ska behöva ha det när man spenderat massa jobb på att ha minimalt med processer och saker i startup Men din nörd, klaga inte. ;) Spelet är ju jätteroligt och helt klart värt dem där 2 extra proc. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 Det jag inte gillar med asiatiska språkstödet är att det blir två extra processer och två extra saker på start-up. Dåligt att man ska behöva ha det när man spenderat massa jobb på att ha minimalt med processer och saker i startup Men din nörd, klaga inte. ;) Spelet är ju jätteroligt och helt klart värt dem där 2 extra proc. Men din lurk, bara för att du inte orkar optimera. ;) Har inte installerat asiatiskt språk efter formateringen än, fast känns lite irriterande att se massa fyrkanter när folk här skriver japanska tecken. Men så drar man CTRL-Shift-Esc och ser "Processer: 24" och då blir man glad igen. >_< Och jag kom aldrig någon vart på det där spelet ändå. :< Då sitter jag hellre och myser med Heroes V. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg