Hellis Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Så... vi har kommit med lite förslag nu.... Så det är bara att välja och vraka... nåja kanske inte så många förslag då.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Skall se några avsnitt av olika animes inatt hade jag tänkt. Tack så mycket. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 Jomen Gto är ju bäst i våld XD Huvudpersonen har ju andra gradens svarta bälte i karate, så vad kan man förvänta sig? (jaaa jag vet, det är inte så mycket kanske..) Mjaa, tycker den verkar lite halvflummig.. Men skriver upp den på "Animes-jag-bör-se"-listan. :) det gör du alldeles rätt i. den serien är riktigt bra :) oavsett vad vissa säger :P du ska kolla på den helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skansman Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 En av dom mest våldsammaste Anime jag set och som jag trycker är grymt bra läskig. Är Berserk, kan jag rekommendera varmt. Det finns ju även en fortsättning till denna underbara serie, I form av ett spel till Sega´s Dreamcast. Håller nog dock med att när det gäller våld och blod så är Hellsing steget före. Men inte alls lika ruggig...... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg