Kuroneko Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Hej! Jag söker artisterna till dessa låtar jag listar nedanför. Jag skriver vilken anime dem kommer ifrån också ifall det hjälper. GTO- driver´s high DragonballZ- we gotta power Silver fang- hopeanuoli Naruto- fighting dreamers DNAngel- true light Samurai deeper kyo- ao no requiem Gravitation- The rage beat Tacksam för svar!! Rätt viktigt för mig iallafall!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Kan tyvärr bara svara på den första: L'arc-en-Ciel - Driver's high Inte så svårt och googla eller kolla igenom andra sidor som behandlar låtar till anime. Kanske animenewsnetwork är något för dig? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Den här sidan brukar ha med intro och outro info. http://www.anime-source.com/banzai/modu ... me&rop=All Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Här kommer några, sry om jag blandat ihop förnamn och efternamn. Har ingen super-koll direkt... Dragonball Z - We gotta power Hironobu Kageyama Naruto - Fighting Dreamers FLOW Samurai Deeper Kyo - Aoi no Requiem Tsubokura Yuiko DNAngel - True Light Miyamoto Shunichi Gravitation - The Rage Beat Kotani Kinya Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg