Gao Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Hittade ett riktigt sjukt program http://www.youtube.com/watch?v=QXkHYmvSGas Det går ut på att en japansk person som är helt okunnig i engelska ska läsa upp massa ord räkna o s v på engelska. Och en klass som kan prata engelska ordentligt ska lyssna på honom och om dom skrattar så får dom stryk :D själv så kunde jag inte sluta skratta åt den dom 3 första gångerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Läraren är ju bara så cool. :P Sett denna ett par gånger innan och ett par andra filmer med samma personer, sjukt jävla roligt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 29, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 shit... FY FAN VA AEG!!!!! har fan inte skrattat så gott på evigheter känns det som Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 jag skrattade röven av mig på jobbet av den här. nu tycker alla jag är konstig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Den filmen hade jag sett, den är riktigt bra :) Det finns fler av den tror programmet hette "Don't Laugh" eller något liknande. Finns en med gymnastik klass, kemi o.s.v. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gao Skrivet januari 30, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 jag skrattade röven av mig på jobbet av den här. nu tycker alla jag är konstig. Tyvär så är jag inte särskilt bra på japanska så jag fattar inte vad han säjer så jag missar väll poängen med det hela. men skrattade vid vissa tillfällen. Men du borde se den här också om du inte redan sätt den http://www.youtube.com/watch?v=rU5-lTGXMc8&NR jag skrattade när han skulle ge honom växel när han handlade fast jag inte fattade något :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Den filmen hade jag sett, den är riktigt bra :)Det finns fler av den tror programmet hette "Don't Laugh" eller något liknande. Finns en med gymnastik klass, kemi o.s.v. Down Town Gaki heter programmet, bästa programmet någonsin! Speciellt när de är i gymnastiksalen i 24 timmar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet januari 30, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2007 Den är helt hysterisk. Men jag hade sett den tidigare på min japanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Det är ett segment ur programmet Downtown no Gaki no tsukai ya arahende!! (programmets hemsida), ett av den populära komikerduon Downtowns program. Det går ut på att deltagarna ska hålla sig för skratt medans någon försöker få dem att skratta. Downtown består av mannen som syns allra först i den infällda rutan, och mannen med rakat huvud. Resten är yngre populära komiker som ofta deltar i Downtowns program. Programmet har fått en del kritik för att vara sadistiskt och ha dålig inverkan på barn. Det har fått extra mycket kritik på sistone i och med att mobbning blivit upmmärksammat i media. Lärarens utstyrsel är en parodi på Gokusen. Killen som läser engelska är Jimmy Ōnishi. Han var komiker tidigare, men blev konstnär istället. Nu är han bara med som gäst i vissa inslag, som det här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg