Mikachu Yukitatsu Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Jag skapar ämnet kanske i rätt del nu... Jag vill veta Pokémon lyriker på svenska. Jag vet redan den första intron men min åhörande är dågil och får inte klarhet i de andra. Med en tack i förväg. Och ja, jag minsjälv ska kanske posta finska sånger senare om jag har tid att översätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 28, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2007 Inte så svårt att googla fram? >_> Nu tänker jag bli allra bäst och bygga upp ett lag För jag ska söka och fånga flest och träna dom var dag Jag ska resa från stad till stad efter pokémon Så får jag se från grad till grad var kraften kommer från Pokémon! (Måste fånga fler) Det är du och jag Tillsammans blir vi ett lag Pokémon! Ååh min bästa vän vi räddar världen om igen Pokémon! (Måste fånga fler) Helt okej Vi vet hur man klarar sig Du lär mig och jag lär dig P-o-k-é-m-o-n (Måste fånga fler) Jag ska fånga fler Pokémon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikachu Yukitatsu Skrivet januari 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 29, 2007 Det är svårt eftersom jag hör bara 'helt ny värld vi bor i'. Google ger mig inte Pokémon-sidor utan nyheter eller sådant. Min åhörande är mycket dålig, som jag sade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg