sepeMuLLe Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Hej, orkar inte babbla så jag lägger länken direkt! Det är en bild jag nyligen suttit och kladdat lite med, ska göra en tavla av det så jag gör som vanligt en mall i Oc. :) Okej, Jag gjorde målningen och här är den!! :D Kritik osv.. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Gillar den andra bilden, framkallar känslor fast vet inte vad dock xD OCh den OC bilen var ju ruggit snyggt också :D Lägg upp fler bilder tack! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Oj, tack! :) Trevligt att få lite respons. ska lägga upp mera så fort jag har nått. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 Tycker att målningen blev underbar :3 Gillar färgtemat och håret blev riktigt snyggt ^^ Bra helhet också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2007 Åh, tackar. Jag är mycket mer nöjd med tavlan än med skissen.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Hmm, riktigt snygg :D Undrar bara vad du använde för "verktyg" för att måla bilden? Pastell? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Tack! :D Den är målad på en kartongbit (det som finns längst bak i ett ritblock). hade slut på canvas! :D Målat med vattenblandbara oljefärger! :) som jag använt som vattenfärger :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet februari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Jag tycker den andra bilden är snyggt gjort... men en litten sak jag måste säga... munnen, den är onsynlig och dödar känslan i din bild... det är min kommentar... jag vill att din bild ska leva... :D men snyggt gjort och man ser du har förbättrat dig MYCKET !!!... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 22, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2007 Tack fighter, ska tänka på saken nästa gång, kan dock inte ändra den nu när den är torr ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg