Geo Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 finns det någon snäll kille/tjej som har lust att rita mig en fin avatar. frågar detta för att jag inte själv kan rita och vad jag har sett så är de flesta duktiga på att rita. så säg till om ni har lite tid över och lust att hjälpa till ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holmet Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 säg va du vill ha så kan jag försöka, har ju ändå inget liv menar jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juni 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 ja! tack. hmm, vad vill jag ha :S eeh..hehe.. en anime figur? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
holmet Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 ska se vad jag kan göra imorgon, just nu jobbar jag på min CAD. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 21, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2004 Fan Holmet du han före! Men om det är nån annan som vill så kan jag göra en avatar till denne fast bara EN den förste som säjer till! och det kanske tar ett tag innan denne kan få den (brist på intärnät) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 22, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2004 får logga in på min bror's konto eftersom mitt är hackat eller nått. Zaffe du får gärna gör en med, dessutom har holmet inte sagt något mer om det... som sagt du är varmt välkommen att göra en avatar :D /mvh Geo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Will do, Men som sagt det kan ta ett litet tag innan jag lyckas ge den till dig! ok en Anime figur? nån som finns lr ska jag hitta på en själv? Man lr Kvinna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 jag vill hels ha en som du hittar på det blir nog roligast så :). hum, det får nog bli en man Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Ok vi kör på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juli 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2004 OK, nu håller inte min "fina" hemmagjorda bild längre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2004 jo snart så får du den, jag ska ta över min "tecknings utrustning" till min far imorron, så då hadde jag planerat och göra klart den. Och eftersom jag är hoss farsan nu så kommer du att få den så fort den blir klar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 verkligen ledsen Geo men av nån övernaturlig anledning så funkar inte min wacom hemma hoss min far längre! vikket betyder att du får vänta ännu längre på din avatar och om Herid läser detta så kan jag tala om att min wacom svacka kommer att påverka hur tidigt du kan få klart din Fantasy karta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet juli 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 hmm synd det. men som den gammla profeten i bangladesh sade: "men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!" om det inte gäller 8mb.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 här Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet augusti 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 JATTA!! Tack så hemskt mycket Zaffe den blev skit bra. Jag gjorde själv ett försök men det resulterade i en streckgubbe. Arigato, danke, tack tack. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 np ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg