Inari Skrivet augusti 18, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2014 beundrar honom så för att han använder en pachirisu ( enligt mig är det inge bra i strid ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raz Skrivet augusti 23, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2014 Det är inte lätt när det är svårt. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NonGod Skrivet augusti 23, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raz Skrivet augusti 23, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 24, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2014 Japanese Festival Walk-Thru! (with Beautiful People & Good food) Att gå på japansk festival ligger på min "att göra i Japan"-lista! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 27, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2014 kommer gråta så om det här fastnar i japan eller bara kommer till wii u ...... snälla wii eller 3ds åtminstone X'D https://www.youtube.com/watch?v=HXHT9QgVg7U 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 27, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=y3BzHoZJD4g&src_vid=UsfyhrjtO0c&feature=iv&annotation_id=annotation_1209454691 ........ SO MUCH WANT !!!! god dang det kommer väl sluta med att jag köper ett wii u ... eller så flyttar hem till någon som har ett wii u muahahahahahahahahahahhaaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet augusti 28, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
raz Skrivet augusti 28, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2014 Demo-senpai visar vart skåpet ska stå. Perfekt pauslåt för avsnitt 4 också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet augusti 29, 2014 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2014 jag rekommenderar dessa filmer såååå såå mycket *O* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet september 1, 2014 Anmäl Share Skrivet september 1, 2014 Nu fick jag lite nostalgikänsla, borde se Hoshi wo Ou Kodomo igen ;w; För att få ett jämnt antal inlägg lägger jag upp allas vår favoritponny; 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 2, 2014 Anmäl Share Skrivet september 2, 2014 KYAAAA FULL METAL PANIC FUMOFFU !!!! QuQ woohooo got to love that pony .... men ärligt ... klister ... vem använder klister för att sätta upp en hästsvans eller mins jag fel nu .... OCH JA du borde se om Hoshi wo ou kodomo QuQ __________________________________________________ oh tumblr ..... 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet september 4, 2014 Anmäl Share Skrivet september 4, 2014 I WILL! EN DAG :D Jag minns faktiskt inte, men jag älskar den så mycket... Te iu ka, VART HITTAR DU ALLT EGENTLIGEN? xD För att få 200 inlägg; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 6, 2014 Anmäl Share Skrivet september 6, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 12, 2014 Anmäl Share Skrivet september 12, 2014 JUST FREAKING LOOK AT HIM !!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 29, 2014 Anmäl Share Skrivet september 29, 2014 var bara tvungen .... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2014 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet oktober 4, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2014 fett coolt !!! känns som anime irl XD skulle fett vilja lära mig parkour and freerunning men vågar knappt hoppa från tredje trappsteget hahahaha..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dlatch Skrivet oktober 6, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2014 Alltså busstaket där, nej xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animeya Skrivet oktober 7, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 9, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2014 Gamla amerikanska talkshowen The Late Show with David Letterman hade en speciell musikalisk gäst igår: Hatsune Miku. Medelåldern på tittarna är 58 år, så jag vet inte om vi ska ta detta inslag som en "kolla vilken knasig gimmick" eller "kolla vad för knasigheter ungdomarna gillar" eller vad, men här är det. Och det känns som att de flesta där inte riktigt vet vad de ska tro. https://www.youtube.com/watch?v=qA5pIpdQEr0 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet oktober 9, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2014 QuQ jag önskar det fanns mer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet oktober 9, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 10, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet oktober 12, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2014 Gamla amerikanska talkshowen The Late Show with David Letterman hade en speciell musikalisk gäst igår: Hatsune Miku. Medelåldern på tittarna är 58 år, så jag vet inte om vi ska ta detta inslag som en "kolla vilken knasig gimmick" eller "kolla vad för knasigheter ungdomarna gillar" eller vad, men här är det. Och det känns som att de flesta där inte riktigt vet vad de ska tro. https://www.youtube.com/watch?v=qA5pIpdQEr0 Förklarade de vad det var innan de visade henne? :o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg