Sceleris Skrivet augusti 28, 2013 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2013 Öööh... Fler i . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2013 Wii U-recension. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 3, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2013 Nämn "League of Legends" eller "Dota" och jag zonar ut direkt, men den här introvideon till nåt LoL-evenemang var ju rätt kul. Tagit vad jag förstår är verkliga spelare och tillskrivit dem förmågor som de visar upp och använder lite kort. Rätt hyfsad animation. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet oktober 3, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2013 Det var bra att prenumerera på TEDs youtubekanal. De lägger ofta upp nya grejer som är tämligen intressanta. En av de mest intressanta jag sett av de senare är nog den här om hur drastiskt medelmänniskans tänkande har ändrats på bara hundra år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 11, 2013 Anmäl Share Skrivet november 11, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 12, 2013 Anmäl Share Skrivet november 12, 2013 Jag... kommer aldrig sluta skratta åt det här. http://www.youtube.com/watch?v=DQ6x2279AO4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 28, 2013 Anmäl Share Skrivet november 28, 2013 Lite, öh, otippad taiwanesisk amatörfilm: en crossover där Mikoto Misaka från Railgun kommer till Attack on Titan-världen och träffar Mikasa Ackerman. (get it? Misaka-Mikasa?) Inte direkt Hollywood-effekter, men de har lagt ner arbete på det. De har till och med översatt sin dialog till (talad) japanska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet december 8, 2013 Anmäl Share Skrivet december 8, 2013 Lite vatten stoppar inte en busschaffis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=ye_FUZtinrY Hoppas den blir liknande den japanska godzilla den här gången, han ska slåss mot ett annat monster vilket är positivt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet februari 25, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet mars 7, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2014 detta är vad jag sitter och kollar på medan jag väntar på nästa ep Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hazzlarn Skrivet mars 7, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2014 I find this quite cool :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 8, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet mars 9, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 16, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2014 http://youtu.be/EQbyd9pR6mA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet mars 16, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2014 Vad trevligt med lite mer Durarara. Hoppas det blir mer av Shizuo och Izaya. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet april 6, 2014 Anmäl Share Skrivet april 6, 2014 En sjutton sekunder lång demonstration av Varför Sousuke är Badass/Baka Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet april 7, 2014 Anmäl Share Skrivet april 7, 2014 Skulle vilja se klippet. Men jag har hållt mig i flera år nu från att se något från serien, så jag kan glömma så mycket så möjligt för att kunna se om och njuta av den igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet april 10, 2014 Anmäl Share Skrivet april 10, 2014 FULL METAL PANIC!!!! HELL YEAH !!!! måste se om alla säsonger nu XD hahahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet april 10, 2014 Anmäl Share Skrivet april 10, 2014 Skulle vilja se klippet. Men jag har hållt mig i flera år nu från att se något från serien, så jag kan glömma så mycket så möjligt för att kunna se om och njuta av den igen. Det låter som en bra idé, jag önskar jag hade tålamod att göra detsamma ;-; Är inte bara några år efter, men tycker ändå det är lite häftigt att en amerikan har lyckats vinna en amerikansk amv-tävling med en svensk låt :3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 24, 2014 Anmäl Share Skrivet april 24, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet maj 1, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet maj 11, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2014 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg