Volbla Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 Coolt. En lego klocka inte illa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet januari 30, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2013 En en klassiker som alla känner till. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet februari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filmcell Skrivet februari 4, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2013 Jag vill sjung den sång någon gång med min komisar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet februari 16, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2013 som MC-människa så jag kommer aldrig att kunna eller ens försöka köra som dom där herrarna.. men man måste beundra dom.. dom flyttar gränserna för road racing helt klart :) för er som inte vet är Isle of man TT ett lopp som går efter vanliga gator. Man stänger helt enkelt av vägen under den veckan.. dvs inga avåkningzoner etc..och snittfarter på 200km/h+ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet februari 18, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet februari 20, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2013 som MC-människa så jag kommer aldrig att kunna eller ens försöka köra som dom där herrarna.. men man måste beundra dom.. dom flyttar gränserna för road racing helt klart :) för er som inte vet är Isle of man TT ett lopp som går efter vanliga gator. Man stänger helt enkelt av vägen under den veckan.. dvs inga avåkningzoner etc..och snittfarter på 200km/h+ Där kan man snacka om ballar av stål. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet februari 21, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2013 eller som en youtubekommentar utryckte det fritt översatt: Dom har inte ballar av stål.. T i Isle of Man TT står för ballar av Titan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet mars 3, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=rqx8tAdID9w Har haft den här på hjärnan hela morgonen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 3, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Madoka Skrivet mars 5, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet mars 5, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2013 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet mars 6, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2013 haha. underbart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 8, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2013 Första delen av den uppmärksammade, gruppfinansierade (Kickstarter) spelsdokumentärserien om hur kvinnor porträtteras i tevespel. För den som missat det så var det en kvinnlig kulturkritiker som startade ett projekt på Kickstarter, ett projekt för att i videoform alltså beskriva mönster och trender vad gäller kvinnor i tevespel under årens lopp. Låter väl ganska oförargligt? Hon bad om 6000 dollar för att täcka produktionskostnader, spelinköp och sådant, och möttes av extremt motstånd från "gamer"-kulturen. Ni vet, en massa hot om våld, sexuella anspelningar, nedtryckningar och otrevligheter. "Jävla feministluder", typ såna grejer. Slutet gott, allting gott, för trots hatkampanjen mot henne, eller kanske tack vare den, så fick hon in strax under 159 000 dollar. Nåja, här är alltså första delen. Jag har inte sett den själv ännu – klockan är för mycket. (Eller, för tidig?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet mars 8, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2013 Fler 10 hour versions... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet mars 21, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2013 Kunde seriöst inte sluta skratta någon gång XD [media=' '[/media] 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
katt Skrivet mars 21, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2013 Kunde seriöst inte sluta skratta någon gång XD [media=' '[/media] har du sett 2.0? den är bättre. men båda är vansinnigt roliga. har sett dem många gånger :) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet mars 27, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2013 varför man ska bo här uppe. Skoterkörning då den är riktigt bra.. Nytro Turbo på bakrullen :D till bra musik Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet mars 27, 2013 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2013 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 4, 2013 Anmäl Share Skrivet april 4, 2013 Från den ökända animeserien Musashi Gun-dō. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet april 5, 2013 Anmäl Share Skrivet april 5, 2013 Från den ökända animeserien Musashi Gun-dō. Haha, det där vär det bästa jag sett på hela veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 6, 2013 Anmäl Share Skrivet april 6, 2013 (redigerade) Jag önskar att jag kunde japanska och hade mer tid för nördande, då hade jag tittat och lyssnat på röstskådisprogram! Här är några klipp med Yōko Hikasa (Mio i K-On och en miljon andra roller) som knasar sig i olika röstskådispromotionsammanhang. Men det är inte så att jag bara vill glo på tjejer! Videotips från Zeedox: "From Episode 4 of Tokyo Encounter, Tomokazu Sugita, Sakurai Takahiro and Nakamura Yuichi do their best Wakamoto impersonations while playing a YuYuHakusho fighting game. They all decided to pick Chuu, the character Wakamoto voiced on the YYH anime." http://www.youtube.com/watch?v=fNkATKq0bUw Aoi Yūki (knasröst Ringo-chan i Danshi Kōkōsei, moéröst Madoka i Madoka Magica, släpröst Noël i Soranowoto) var gäst i ett annat avsnitt. Deras reaktion när hon säger att hon är yngre än spelet de ska spela var kul. http://www.youtube.com/watch?v=qqtCcnS3t8w Se även Volblas Youtube-länkar i OreImo-tråden. Redigerad april 6, 2013 av Sceleris 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linx Skrivet april 9, 2013 Anmäl Share Skrivet april 9, 2013 En ny låt' jag har börjat på ^^ http://www.youtube.com/watch?v=fZu7sXzNHLw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 16, 2013 Anmäl Share Skrivet april 16, 2013 De pratar om teorin att barnen i Min granne Totoro var döda i filmen. Hihi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg