Madoka Skrivet november 3, 2012 Anmäl Share Skrivet november 3, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet november 3, 2012 Anmäl Share Skrivet november 3, 2012 ^ Alltså... man får ju lite perspektiv på jobbiga kunder.. och på idioter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Madoka Skrivet november 11, 2012 Anmäl Share Skrivet november 11, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 18, 2012 Anmäl Share Skrivet november 18, 2012 Nu jäklar bjuder vi upp till dans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 18, 2012 Anmäl Share Skrivet november 18, 2012 Den här killen förtjänar tusen gånger fler subs än vad han har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet november 19, 2012 Anmäl Share Skrivet november 19, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 19, 2012 Anmäl Share Skrivet november 19, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 23, 2012 Anmäl Share Skrivet november 23, 2012 När man väl har börjat kolla på fysikvideor på youtube... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Madoka Skrivet november 24, 2012 Anmäl Share Skrivet november 24, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 26, 2012 Anmäl Share Skrivet november 26, 2012 Chuu2koi är är en grej. Fan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 27, 2012 Anmäl Share Skrivet november 27, 2012 Nagi Yanagi, här säkert mest känd som hon som sjöng slutlåten till Bakemonogatari, släppte i år en skiva där hon sjunger låtar skrivna av Jun Maeda, han som skrivit manus och musik till visuellromaner som Kanon och Clannad, och manus till animeserien Angel Beats. Den här var lite lustig, fast kanske inte riktigt representativ för skivan. är mycket mer Maeda, och en aning mer representativt för skivan. När jag såg videon (det följde med en halvtimmeslång samling halvanimerade musikvideor till albumet) så tänkte jag att det kunnat vara nåt ur ett Key-spel. Och så var det alltså Maeda som skrivit musik och text. Mitt öga sviker icke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 28, 2012 Anmäl Share Skrivet november 28, 2012 Sista universum-föreläsningen, och Claes Uggla visade en riktigt snygg video. En utzoomning från jorden till hela observerbara universum där allt är katalogiserad data och allt är till skala. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 29, 2012 Anmäl Share Skrivet november 29, 2012 Jojos bisarra äventyr plus... Yuruyuri!? http://www.youtube.com/watch?v=qT7pt2a2Ntc 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 6, 2012 Anmäl Share Skrivet december 6, 2012 Anita Sarkeesian berättar om sina erfarenheter med sitt Kickstarter-projekt: hon bad om sponsring till ett projekt för att analysera hur kvinnor porträtteras i TV-spel. Tydligen tog vissa personer mycket illa upp av detta... Sjukt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet december 6, 2012 Anmäl Share Skrivet december 6, 2012 Bara för att hon tar upp ett vikigt ämne, och försöker diskutera och bekämpa ett viktigt problem, så betyder det inte att allt hon gör och säger är rätt, tvärtom är det högst osannolikt att det vore helt felfritt, så viss kritik är väl helt i sin ordning, men... Horder av arga troll (en minoritet ...om än en väldigt energisk och högljud sådan) har gått på kraftig attack mot henne, med vandalisering, DoS-attacker, dödshot, våldshot, våldtäcktshot... Det är helt sjukt Det känns helt overkligt. Folk som annars gärna skulle tagit upp en del vettig kritik, vill nu inte göra det, för att det skulle ses som att de är en del av den ovannämnda horden och/eller att de vill undvika skammen av att horden använder deras uttalanden. Ett fint exempel på Streisandeffekten. Hon har fått LÅNGT mer uppmärksamhet och stöd, än hon någonsin skulle ha kunnat få annars, vilket är trevligt. ...och ingen (bortom cyber-mobben) som vågar kritisera henne, vilket dock är en, överlag, väldigt dålig sak för henne. Hon får nu svårt att få konstruktiv kritik. Bara avskyvärd kritik, som inte tillför något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PrinZ Skrivet december 6, 2012 Anmäl Share Skrivet december 6, 2012 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 8, 2012 Anmäl Share Skrivet december 8, 2012 Såg en dålig animerad version av Carl Sagans "en blek blå prick"-tal, så jag var tvungen att tvätta hjärnan med någon bättre version. Den här är okej: Tribute-versionen är också hyfsad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet december 9, 2012 Anmäl Share Skrivet december 9, 2012 Minnen :,) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet december 14, 2012 Anmäl Share Skrivet december 14, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=kuPtbYcMVlw https://www.youtube.com/tv?vq=medium#/watch?v=plK1qV6j0wg&mode=transport Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet december 25, 2012 Anmäl Share Skrivet december 25, 2012 Vad ska man säga.. MC-körning när den är som mest.. spännande Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Madoka Skrivet december 26, 2012 Anmäl Share Skrivet december 26, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 2, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 2, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aQKheh_T0ho Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 24, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2013 För alla dem som har legat sömlösa över vem som är starkast av Son Goku och Stålmanen så har Death Battle äntligen simulerat en strid mellan de båda, rätt så underhållande. En trevlig sång som handlar om en hjälte på bana 1. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet januari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Tänkte dela med mig av denna Videon ''Nedan'' då jag tycker den var väldigt välgjord och bra. Kanske inte den bästa jag sätt och inte en av mina favoriter. Men som Editor så vet jag att det tar lång tid att sätta ihop klippen till backgru- ndsmusiken. Så därför tycker jag den kan får lite uppmärksamhet här också: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 25, 2013 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2013 Tänkte dela med mig av denna Videon ''Nedan'' då jag tycker den var väldigtvälgjord och bra. Kanske inte den bästa jag sätt och inte en av mina favoriter. Men som Editor så vet jag att det tar lång tid att sätta ihop klippen till backgru- ndsmusiken. Så därför tycker jag den kan får lite uppmärksamhet här också: Bara för att förtydliga så är det där en sakuga-MAD, inte en AMV: poängen är inte att välja klipp och redigera så att det passar till musiken, utan att välja klipp ur anime som visar på bra animation. Här så är det den skickliga animatören Hironori Tanaka som animerat alla scenerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg