Volbla Skrivet januari 19, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2012 ...och, för att vara allvarlig: Jag gillade videon som TB satte ihop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet januari 20, 2012 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2012 Jag gillade videon som TB satte ihop. Rätt så genomgående och bra, måste jag säga. *like* *favourite* Edit: Stötte på en till underbar grej om SOPA. Nu är det här iofs inte en video, men den har rör på sig, så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet mars 6, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2012 Alltså, det där är ju faktiskt smart. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 7, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2012 Alltså, det där är ju faktiskt smart. :) Och ändå måste de komma på helt galna reklamer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grevinnan Skrivet mars 7, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2012 Och ändå måste de komma på helt galna reklamer. Jes, lite som pockyreklamerna. De är ju också helt galna de med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filmcell Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 Detta är värt att tänka på om man gillar anime. 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 Muppets svarar på frågor om deras påstådda kommunistiska hjärntvättning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 8, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2012 Detta är värt att tänka på om man gillar anime. Åh fy, vilken Yahtzee-wannabe. :S (Snubben i videon alltså, inte du!) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet mars 9, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2012 Detta är värt att tänka på om man gillar anime. Mycket välstrukturerade tankar om något jag brukade tänka på alldeles för mycket för några år sedan, och en god påminnelse om varför jag inte längre tittar på så mycket anime. Inte på grund av fansen, utan på grund av det faktum DVDer för det jag vill köpa faktiskt finns, medan pengarna för mig att köpa detta inte gör det, och de flesta nya animeserier som Crunchyroll visar tilltalar mig inte längre. Dock när jag ser klippen som han visade känner jag lite saknad för mediet, och tänker att det snart vore dags att spendera några hundringar på DVDer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 15, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2012 Och så en musikvideo för att avrunda dagen. (Eller inleda den, för vissa?) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 16, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2012 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=EGhC7L1q0s8 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 【MAD】 K-ON!! x EVA ~ Unit Yui Det där var mycket roligare än vad det borde ha varit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 17, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2012 Det där var mycket roligare än vad det borde ha varit. Faktiskt. :D Jag tror det har med själva hantverket att göra. Snabba, korta klipp med scenövergångar var ett bra val. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filmcell Skrivet mars 24, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2012 Hoppas att detta inte slår allt för hårt mot anime community. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 25, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2012 Vet inte på vilket sätt det skulle påverka oss... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 27, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2012 Jag tyckte inte om Wandering Eye så mycket, men det här var riktigt coolt. Weebl drar Savlonic i en intressant riktning. Jag tror jag fortfarande tycker bäst om Electro Gypsy för att den är så jäkla rolig, men den här är bättre rent musikaliskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ser'jex Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Spoken word om religion och tro. Så sjukt bra! http://youtu.be/1IAhDGYlpqY Hur gör man så att man bäddar in videon i själva inlägget? :P Make way, Noob coming through! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Spoken word om religion och tro. Så sjukt bra! http://youtu.be/1IAhDGYlpqY Hur gör man så att man bäddar in videon i själva inlägget? :P Make way, Noob coming through! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ser'jex Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Jag vet inte om du länkar videon för att du vill starta en diskussion eller för att du håller med om vad han säger om den länken jag länkade och länkar den för att försöka "sätta mig på plats"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Hur gör man så att man bäddar in videon i själva inlägget? :P Man behöver bara länka till watch-sidan, alltså i ditt fall http://www.youtube.com/watch?v=1IAhDGYlpqY Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 30, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2012 Jag vet inte om du länkar videon för att du vill starta en diskussion eller för att du håller med om vad han säger om den länken jag länkade och länkar den för att försöka "sätta mig på plats"? Jag ville peka ut problemen med det som sägs i videon, för dig och andra som läser tråden. (och ja, jag håller med om det som sas i videon jag länkade till) Jag har inget emot om det startar en diskussion, men det bör i så fall ske i en separat tråd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 10, 2012 Anmäl Share Skrivet april 10, 2012 Det är en stor men liten planet vi bebor. http://www.youtube.com/watch?v=c1YDE41hGKE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet april 10, 2012 Anmäl Share Skrivet april 10, 2012 Underbart korrekt stridande, kamouflerade, smygande och diskreta ninjor: Väldigt proper genomgång om Arkimedes: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg