A-lan Skrivet februari 23, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 25, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=O0gjjLI58rk Fast K-On op. Den var kul. Och väldigt snyggt gjord. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet februari 28, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2011 Denna roade jag mig med inatt. Tycker fortfarande den är helfestlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 16, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2011 KIIIHAARAA-KUUUN! http://www.youtube.com/watch?v=fo7t0n1wSzA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 16, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2011 Ja justja, den här tråden! Jag kan tipsa om några av mina senaste favoriter: Knappnytt tycker till om barnporrdomen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 28, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2011 Knäpp Tōhō-musik in concert. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 28, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2011 En lite ovanlig översättning utav bibeln: Och så lite humoristisk sång: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet mars 29, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2011 Hihihi. Har lyssnat på den här dussintals gånger nu. Kan inte vänta på en full version. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet mars 30, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2011 Hihihi. Har lyssnat på den här dussintals gånger nu. Kan inte vänta på en full version. Jag funderade precis om att posta samma sak :) Hela autotuneandet gör att han låter mycket mer vältalig, än han egentligen var. Här är originalet: Vill man se hela inslaget om EDL, gjort av Press TV: Del 1 Del 2 (där den där intervjun är med i) Press TV är förresten en iransk nyhetskanal, men det här inslaget är bra, även fast den ignorerar faktumet att EDL går på folk med rötter i mellanöstern, för att de antas vara muslimer, oavsett om de är det (vilket knappast kan förnekas vara rasistiskt, på något vis) P.S. När han tycks säga "ray guns", så är det han egentligen försökte säga "rape gangs". Dock misslyckas han, då han uppenbarligen inte kan tala engelska Om han vill att Storbritannien ska vara rent brittiskt, borde han inte vara för att deportera de som inte lär sig språket? (som t. ex han själv) D.S. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2011 Den nya extremsporten: Dogboarding! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet mars 31, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2011 Ja vet... men det är en så bra sång.. texten förmedlar en för mig känsla av vad jobbet handlar om.. och vad det innebär Och nått helt annat... vissa människor har helt enkelt för mkt tid över men jäklar vad bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Och du trodde att 'Dango mah Nigga' var det ballaste du hört. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet april 3, 2011 Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 borde nästan vara en riktig anime :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet april 3, 2011 Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 3, 2011 Anmäl Share Skrivet april 3, 2011 Vill inte ge mig in i någon ingående diskussion, utan bara upplysa om att klipp där amerikanare besvarar enkla frågor fel är uppbyggda på ett väldigt enkelt recept. De personer vi får se svara är bara ett fåtal utvalda av mängder av människor personerna som gjort klippet i fråga talat med. Majoriteten utav de som svarar på frågorna får vanligtvis rätt, förutsatt att frågan handlar om något som anses tillhöra allmänbildningen, men dessa personer tas naturligtvis inte med i filmen eftersom det inte är kul att se en amerikanare som kan någonting, det passar ju trots allt inte i den amerikanska stereotypen som dum. På samma sätt som att det finns dumma amerikanare finns det ju dumma människor i alla länder, vi behöver inte åka långt för att hitta människor som kan svara fel på många utav de frågor som man ställer i dessa videoklipp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 16, 2011 Anmäl Share Skrivet april 16, 2011 . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet april 19, 2011 Anmäl Share Skrivet april 19, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2HULRIB7ZQE Ok då, hon är väl rätt söt, fast jag tycker ändå inte hon passar i Steins Gate. Ta nu vara på den här möjligheten, för den är videon är av någon anledning olistad, d v s man kan inte hitta den om man inte blir direkt länkad till den. Tutturuu~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet april 20, 2011 Anmäl Share Skrivet april 20, 2011 WORLD ORDER! 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet april 23, 2011 Anmäl Share Skrivet april 23, 2011 2 riktigt bra AMV's faktiskt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet maj 2, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2011 Spritt språngande naken man mitt inne i Bronx Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 7, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2011 Favorit i repris: Carl Sagan ger oss ett perspektiv på vår plats i universum. Och gjorde mig så jävla sugen på att se om Honneamise och Planetes. Fan vad de är bra. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet maj 7, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2011 Favorit i repris: Carl Sagan ger oss ett perspektiv på vår plats i universum. Först trodde jag att det skulle vara Jag började kolla på Cosmos någon gång, på youtube tror jag det var, men av någon dum anledning slutade jag. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 8, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2011 Också en favorit i repris, förvisso. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A-lan Skrivet maj 9, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2011 Carl Sagan är underbart bra på att visa hur vacker, cool, mysteriös och underbar vår värld är. Även Richard Feynman och Neil deGrasse Tyson. Och nu för en random youtube video: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2011 http://www.wimp.com/discoveringworld/ Kort taiwanesisk tecknad film om en blind flicka. Söt och välgjord! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg