Klona Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Fan, den var verkligen åsum! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 lololol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Hahahaha! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Vad gör dom för nåt ;_; Varför är det sött att skämma ut sig i japan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Vad gör dom för nåt ;_; Varför är det sött att skämma ut sig i japan? Inte för att du påstått det, men dessa två flickor kommer från Taiwan, inte Japan. Men skämmer ut sig själva, de gör det sannerligen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Vad gör dom för nåt ;_; Varför är det sött att skämma ut sig i japan? I'd hit it Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Vad gör dom för nåt ;_; Varför är det sött att skämma ut sig i japan? I'd hit it exakt min tanke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 25, 2009 Anmäl Share Skrivet november 25, 2009 Vad gör dom för nåt ;_; De gör nog reklam för sin kommande singel, de gör nämligen öppnings- och slutlåtar till Shoji Kawamoris (Macross, Basquash!) senaste serie, Kiruminzoo (vilken har fått reklam i Kadokawas NewType-tidning.) Kawamori är konstig. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 26, 2009 Anmäl Share Skrivet november 26, 2009 Vad gör dom för nåt ;_; Varför är det sött att skämma ut sig i japan? Inte för att du påstått det, men dessa två flickor kommer från Taiwan, inte Japan. Men skämmer ut sig själva, de gör det sannerligen :) Mm, dom pratade väl något annat efter ett tag. But still :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 4, 2009 Anmäl Share Skrivet december 4, 2009 Redan länkad på IRC, men jag tycker den är förjävla härlig. Så den förtjänar en plats här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 5, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 5, 2009 NEIN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 10, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 10, 2009 Sweclockers.com jämför en vanlig hårddisk mot en SSD-disk. Kolla vid typ 2:30 och framåt. Jävlar vilken speed SSD har. *lägger till på inköpslistan* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Det såg verkligen intressant ut. Jag har inte så stor koll på SSD, men nu kanske jag ska fundera på en sådan nästa gång jag köper en ny dator. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 SSD är verkligen grymt bra, men priset för en bra SSD är lite för mycket just nu tycker jag. Som jag sagt ett tag nu blir en nästa sommar när priset förhoppningsvis gått ner lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 11, 2009 Anmäl Share Skrivet december 11, 2009 Parapararin~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 12, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2009 Serbian lowrider Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=wlfmquYgyIE En bekant till mig som tokade till sig lite en kväll på krogen. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 14, 2009 Anmäl Share Skrivet december 14, 2009 J4G '/-'3r 3|| |-|4(|<3R!! (ganska gammal, men underbar ändå!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 16, 2009 Anmäl Share Skrivet december 16, 2009 Är det nån här som kollat nåt på JO's anime reivews? Jag vet inte om jag gillar formatet på hennes videor, men jag tycker hon motiverar sina åsikter väldigt väl. Tar upp både fördelar och nackdelar. Håller med henne någorlunda också. Har bara kollat på serier jag själv sett än, men hon ger inga spoilers direkt. I like her :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 17, 2009 Anmäl Share Skrivet december 17, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HH1FV56B6yk "min mammas död, jag svar, jo brorsan min pappas far var suvabulletrakt i polarhästen" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 17, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2009 Inte en "video", men ändå. Kenzoku länkade den i kanalen i går, och jag älskar den <3 http://dagobah.biz/flash/triplebaka.swf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voltaire Skrivet december 18, 2009 Anmäl Share Skrivet december 18, 2009 Värd en titt!;) Nostalgia Critic FTW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 18, 2009 Anmäl Share Skrivet december 18, 2009 Inte en "video", men ändå. Någon länkade den i kanalen i går, och jag älskar den <3 http://dagobah.biz/flash/triplebaka.swf Det var satan vad trevlig den var. Jag älskar den med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 18, 2009 Anmäl Share Skrivet december 18, 2009 Inte en "video", men ändå. Någon länkade den i kanalen i går, och jag älskar den <3 http://dagobah.biz/flash/triplebaka.swf Låten i sig är längre, finns en "storyboard"-version för hela låten, dock har bara den lilla biten blivit animerad ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 19, 2009 Anmäl Share Skrivet december 19, 2009 KENZOKU länkade den i kanalen i går *snyft* :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg