Ashaz Skrivet december 18, 2008 Anmäl Share Skrivet december 18, 2008 Såhär års ska det vara Julmusik! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 18, 2008 Anmäl Share Skrivet december 18, 2008 Hörde den där för första gången bara några veckor sen. Fattar inte hur fan den kan vara en julsång. Den är ju hur läskig som helst o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 Christmas in Japan: http://jp.youtube.com/watch?v=lmCrIZeob4w Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 22, 2008 Anmäl Share Skrivet december 22, 2008 TRIPLE BAKA Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet december 22, 2008 Anmäl Share Skrivet december 22, 2008 iBoobs http://www.gametrailers.com/player/user ... t=featured Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet december 23, 2008 Anmäl Share Skrivet december 23, 2008 Inte speciellt många kan jag lova dig ^^ Nu är ju detta iofs en tråd om youtube länkar så får väl posta en själv. Håll till Godo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 23, 2008 Anmäl Share Skrivet december 23, 2008 Håll till Godo Oh yeah. Fanns ju en nico-länk också med liite göttigare kvalitet :) It's awesome btw. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 24, 2008 Anmäl Share Skrivet december 24, 2008 Det är jul som fan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 14, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2009 DeathSponge NotePants skrattade rätt bra åt denna :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet januari 14, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2009 Skrattade duktigt åt den när jag såg den första gången och även om den inte var lika bra andra gången så var jag ändå tvungen att titta klart på den. Välgjord editering måste jag säga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 Men usch så gammal den är... Minns att jag kollade på den någon gång i juni förra året. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 15, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 Men usch så gammal den är... Minns att jag kollade på den någon gång i juni förra året. WOW VAD COOL DU ÄR!!!!!!!!!!!111111 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet januari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 Men usch så gammal den är... Minns att jag kollade på den någon gång i juni förra året. WOW VAD COOL DU ÄR!!!!!!!!!!!111111 DU LIKASÅ!!!!1111one Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 Men usch så gammal den är... Minns att jag kollade på den någon gång i juni förra året. WOW VAD COOL DU ÄR!!!!!!!!!!!111111 DU LIKASÅ!!!!1111one OLD! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet januari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 Mac vs. PC Japan Commercial Set 3 http://www.gametrailers.com/player/user ... t=featured Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KUEgyMkZyFg Wow. Just wow. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 7, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2009 Eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet februari 10, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet februari 10, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2009 Väldigt bra låt, ryste när jag hörde den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet februari 11, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet februari 14, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2009 Half Life: Escape from City 17 - Part One Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet februari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2009 Mm, den där är fin. Han visar verkligen sin poäng i sista delen när han gör den egna subben :) Edit: Although, en grej som jag inte helt håller med om är vilken ordning man ska skriva namn med. Om det står förnamn-efternamn så tycker jag bara det blir en konflikt mellan vad man hör och vad man läser. Fast det kanske jag redan skrivit här nånstans o.o Skulle kunna använda samma argument när det gäller honorifics, men har man med sånt så blir det en väldigt massa gränsfall (typ nee-san), så det är nog bäst att inte ha med dom alls. Men Karaokeskiten håller jag ju (som sagt) absolut med om :D Jag vill inte veta vad dom sjunger goddamnit! Jag vill inte sjunga med mitt i avsnittet heller om det är en actionscen eller nåt annat spännande. Och jag vill absolut inte se vad dom sjunger skrivet på japanska. Jag ser på det subbat för att jag inte kan japanska! Aah, fansubbers är för goa asså. Som små barn :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukasa-san Skrivet februari 16, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2009 Mm, den där är fin. Han visar verkligen sin poäng i sista delen när han gör den egna subben ;) Om en något överdriven kanske ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet februari 17, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2009 Det finns inget vackrare än överdrift. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg