flaskis Skrivet december 19, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 19, 2009 Kenzoku sa: flaskis sa: KENZOKU länkade den i kanalen i går *snyft* :( FYP! (and mine) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 27, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet december 27, 2009 http://dagobah.biz/flash/Voca-On.swf åsmness Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Måste säga att jag diggar detta introt: edit: Eftersom det var segt på jobbet idag, fick jag för mig att fixa med texten till låten Wilde Rose stolz und frei immer nur sich selber treu Lady Oscar Lady Oscar Wie ein Mann kann sie fighten Sie kann fechten und reiten Sie läßt Wunder geschehen Kann Gefahren bestehen Und bleibt trotzdem immer eine Frau Lady Oscar wartet immer auf ein neues Abenteuer - will alles wagen Lady Oscar ganz allein geht sie durch Dunkelheit und Feuer - ohne zu zagen Lady Oscar André was sie will ist immer Wahrheit und Gerechtigkeit Lady Oscar für die schwachen und die Armen würde sie ihr Leben geben Lady Oscar Lady Oscar Mit dem Wind der großen Freiheit in den off’nen Haaren Lady Oscar! Lady Oscar! Wie ein Engel, der die Welt von Angst und Haß befreit Zu jedem Kampf bereit und trotzdem ist sie immer ladylike --- En stolt och fri vildros alltid trogen sitt ideal Lady Oscar Lady Oscar kan slåss som en karl hon kan fäktas och rida hon kan utföra underverk trotsar faror men är alltjämt en kvinna Lady Oscar väntar på nya äventyr - vågar satsa allt Lady Oscar går utan rädsla ensam genom mörker och eld Lady Oscar söker alltid efter sanning och rättvisa, André Lady Oscar är villig att ge sitt liv för dom svaga och dom fattiga Lady Oscar Lady Oscar den fria vinden blåser genom hennes hår Lady Oscar! Lady Oscar! som en ängel befriar hon världen från rädsla och hat är alltid redo för strid men är alltjämt en kvinna av börd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2010 Jag har en inbyggd kompass Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2010 Amarda sa: Jag har en inbyggd kompass och ändå förirrar du dig in i fel tråd XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2010 Ashaz sa: och ändå förirrar du dig in i fel tråd XD Det är en replik från en Bamse-remix, tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 5, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2010 .............creepy :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 7, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=kasMBsbYP-E Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Shadow Art :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 11, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Meatrose sa: Shadow Art :3 FUCKING AWESOME!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Meatrose sa: Shadow Art :3 Är inget stort fan av spelen men det där var riktigt, riktigt snyggt. Skön låt dessutom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Jag trodde att ni hängde på Sankaku Complex. >.> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 11, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Sceleris sa: Jag trodde att ni hängde på Sankaku Complex. >.> Även den bästa sankaku-surfaren går miste om en eller annan post! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 flaskis sa: Sceleris sa: Jag trodde att ni hängde på Sankaku Complex. >.> Även den bästa sankaku-surfaren går miste om en eller annan post! Ja ni kan ju gissa vad flaskis och avathar använder ingame-browsern till i eve XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 11, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Ashaz sa: flaskis sa: Sceleris sa: Jag trodde att ni hängde på Sankaku Complex. >.> Även den bästa sankaku-surfaren går miste om en eller annan post! Ja ni kan ju gissa vad flaskis och avathar använder ingame-browsern till i eve XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Måste erkänna att även jag blev förvånad när den oförklarligt dök upp i kanalen tidigare idag <. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Sceleris sa: Jag trodde att ni hängde på Sankaku Complex. >.> Inte direkt, mest när någon postar en länk till någon sjuk artikel på irc som man är inne på sidan. Tanken slog mig aldrig att det fanns mer kvalité till sidan än panty-shots och Aya Hirano-fails. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Negi sa: Tanken slog mig aldrig att det fanns mer kvalité till sidan än panty-shots och Aya Hirano-fails. Fast... nja... Kvalitet är nog att ta i. Det är väl att med ren kvantitet så är väl något i skuren till glädje. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Sceleris sa: Negi sa: Tanken slog mig aldrig att det fanns mer kvalité till sidan än panty-shots och Aya Hirano-fails. Fast... nja... Kvalitet är nog att ta i. Det är väl att med ren kvantitet så är väl något i skuren till glädje. Menade i jämförelse med sidans vanliga inehåll som är minst sagt... osmakligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Meatrose sa: Shadow Art :3 Oh yeah, den är ju riktigt läcker. Upptäckte för några veckor sen p g a... en mellanlång historia. Tittar på den då och då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Negi sa: Sceleris sa: Negi sa: Tanken slog mig aldrig att det fanns mer kvalité till sidan än panty-shots och Aya Hirano-fails. Fast... nja... Kvalitet är nog att ta i. Det är väl att med ren kvantitet så är väl något i skuren till glädje. Menade i jämförelse med sidans vanliga inehåll som är minst sagt... osmakligt. Det finns väl inget osmakligt på Sankaku? Allt som skrivs där är det som förgyller min RSS-läsare :# Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NU5zv6bWIuw Vad är det här? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 12, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2010 Volbla sa: http://www.youtube.com/watch?v=NU5zv6bWIuw Vad är det här? :( Yawarakame av ufotable. Lite kul om man gillar Miyuki Sawashiro... och varför skulle man inte?! Apropå Miyuki så är hon en av de få japanska röstskådisar som har repriserat sina roller i engelskdubbarna: (Puchiko, flickan som säger "And why would you [???] kidnap Digiko-nyo?") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg