flaskis Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Alla länkar till roliga/intressanta klipp postas bäst här Här är min länk: http://www.youtube.com/watch?v=1_tA5T3_aS4 :D 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Heh, hade jag utsatts för ett "practical joke" av sådant där japanskt TV-stuk hade jag blivit förbannad bortom uppfattning. ^_^ Förresten, hade man inte kunnat ha en enda samlad tråd för postningar av och diskussioner om YouTube-videoklipp och sådant? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Heh, hade jag utsatts för ett "practical joke" av sådant där japanskt TV-stuk hade jag blivit förbannad bortom uppfattning. :) Det hade du säkert blivit,men du hade säkert också börjat att springa iväg:XD,hade jag blivit utagen av ett sådant skämt så hade jag nog bara skrattar efteråt,visst kanske lite små tjurig men inte mer. Men man ska ju inte ta sånt här så allvarligt,så jag tyckte att det här va skoj att se på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Haha! Fan vad bra! :P Denna är inte så dum heller, inte för att den liknar den ovan, men iaf :P : http://www.youtube.com/watch?v=x5pnkllrIzI Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Förresten, hade man inte kunnat ha en enda samlad tråd för postningar av och diskussioner om YouTube-videoklipp och sådant? :> Döpte om topic. Jag tänkte själv på det igår när jag skapade tråden, men tanken kom aldrig längre än så :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Skulle jag kopiera in en massa länkar här skulle det bara bli en jäkla massa Hard Gay-desu! Say! Say! Say! och Hoooooooo!!!! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Jag och brorsan satt och kollade in gamla Liquid Television-klipp... Fan vad bra Bill Plymtons animationer är, som Push Comes to Shove. :D (Minns vi hade Take Your Best Shot-spelet med de där gubbarna... ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=lZpxSstWf_4 Det där är nog rätt kallt. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Ändrade topic i hopp om att skapa en samlingstråd som Sceleris tipsade om :) Här är min länk: http://www.youtube.com/watch?v=1_tA5T3_aS4 :D Hahahaha de va de roligaste jag sett på länge:D fan va bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Bästa klippet på youtube: :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål_älgen Skrivet januari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2007 och http://www.youtube.com/watch?v=-NQI3BSVOKM Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 Att ingen har nämnt ännu! Den har ju nästan blivit kult på nätet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Skulle jag kopiera in en massa länkar här skulle det bara bli en jäkla massa Hard Gay-desu! Say! Say! Say! och Hoooooooo!!!! <3 Hard Gay-desu!! <3 Gjorde en tråd om denna underbara show, men den fick ett kallt mottagande. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Skulle jag kopiera in en massa länkar här skulle det bara bli en jäkla massa Hard Gay-desu! Say! Say! Say! och Hoooooooo!!!! <3 Hard Gay-desu!! <3 Gjorde en tråd om denna underbara show, men den fick ett kallt mottagande. :| Det gör den ju jävligt tr00... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 kommer från min kommun (tydligen), så titta på den så får ni höra ungefär hur jag pratar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Det gör den ju jävligt tr00... ? Har sett dig skriva det fula ordet två gånger nu och det gör mig inte visare. kommer från min kommun (tydligen), så titta på den så får ni höra ungefär hur jag pratar. ;) Lololololol några gamla WoW och internetpolare som bor i Kalix vet vem den där killen är. Han går tydligen i Naturbruks 2an. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet januari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2007 Jag önskar nästan att jag kunde bidra med något riktigt knäppt och nördigt. Istället slänger jag upp ett klipp som utan tvekan förändrat mitt liv till det bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 För alla som missade dem på Melodifestivalen: Addis Black Widow. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 För alla som missade dem på Melodifestivalen: Addis Black Widow. Ahaha, vad ska det föreställe? Såg ju bara ut som ett par idioter som försökte sig på att sjunga/spela musik. Jag håller med ett par kommentarer där, verkligen det sämsta i melodifestivalens historia. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 För alla som missade dem på Melodifestivalen: Addis Black Widow. Heh, vart är världen på väg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 5, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Bandet Ok Go's musikvideo "Heere It Goes Again" där de dansar på löpband. Många har säkert sett den med tanke på att den har nästan 11 miljoner views: http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2007 Algorithm March! with Ninjas! <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2007 För alla som missade dem på Melodifestivalen: Addis Black Widow. ush fy fan säger jag bara! värsta jag sett xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet februari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2007 kommer från min kommun (tydligen), så titta på den så får ni höra ungefär hur jag pratar. ;) Och folk påstår att Skånska inte e svenska...lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg