RootOfEvil Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Ta-dah! Nu e det mer en fråga än ett påstående ^^ Aja, Jag gillar Visual Kei väldigt mycke, nån annan som gör de? Några som hällre lyssnar på annat? Någon som...som...som typ... Hatar det? Eller...Whatever... Säg bara va ni tycker e bäst...Eller kritisera andras smak om ni inte har nå bättre för er...Men gö det med glimten i ögat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Jo, ganska mycket faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Det finns både riktigt bra och riktigt dåliga saker inom alla musikgenreer. Man får plocka noggrant Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RootOfEvil Skrivet januari 19, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Ja jo... Guess you're right... Men endå, helt värdelöst e det väll inte? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Finns det nått bättre än Visual Kei? Jepp! Matteböcker, solregn, hundvalpar, att hitta en bortglömd hundralapp i en byrålåda, en rolig film på YouTube, sovmorgon, en kopp té... och listan fortsätter. Inte för att vara pessimistisk eller så, men krävde verkligen denna fråga en tråd? Annorlunda ställd hade frågan säkert kunnat locka till givande kommunikationer, men som det är nu är jag tveksam. Liksom, vad kan sägas? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RootOfEvil Skrivet januari 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Heheeee... ^.^' Jag får iallafall listor över vad som är bättre... Så om du ursäktar mig ska jag gå ut o leta tappade hundralappar Cya Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Sceleris, sluta skrämma bort nykomlingarna! >^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Så härligt med den här värmen vi har här på forumet! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Sceleris, sluta skrämma bort nykomlingarna! >^.^Det är bara mina "om jag var mod, då jävlar...!"-fasoner som kommer fram. Det är den här sortens trådar jag väntar mig se på Lunarstormdiskusar, inte anime.se. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg