Dread Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 Så vad tycks? bra/dåligt? sjv, tycker jag inte det verkar vara nåt större fel, rätt härlig stil, och dem har infört både flikar och snabbflikar (riktigt praktiskt faktiskt, sitter å hoppas att firefox, ska skaffa sig nåt liknande går skit snabbt att hitta rätt flik (ifall man har många uppe)). men dem har även skaffat tillägg (typ firefox addons, om där finns många har jag inte undersökt än, men sitter å funderar på att skaffa väderleksrapport tillägget.. men men, för tillfället håller jag mig till FF, då jag har ett tema jag tycker är rätt behagligt att jobba i (nej, inga färgändringar i IE7), finns att ladda hem på windows update. edit, f.ö. så verkar det vara samma kortkommandon som i FF, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Opera, one browser to rule them all... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Ska kolla in den sen, men håller mig till Opera så länge ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Ska kolla in den sen, men håller mig till Opera så länge ;) /cheer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Den vävläsaren har väl funnits ganska länge, ingen nyhet direkt. Men jag gillar tabbsystemet, älskar ctrl-q, så snyggt. Sen om det är praktiskt så till vida att jag skulle använda det vet jag inte, sitter mest med Firefox. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2007 Jag tycker inte IE 7 är något vidare bra,dock bara testat "beta v".Visst den har ett snyggt inteface,men inte snyggare om du kör med Fx:s hemmagjorda teman,och nu när de har lagt till tabbsystem så mycket bättre speciellt "Ctrl-Q" Men annars finns det inte så många funktioner som man skulle vilja ha i IE om man jämför med Fx.Jag håller mig till Fx ett bra tag till i alla fall,tack vare alla fina adoons etc... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Firefox förkortas Fx. *petig* Har inte vågat testa än, ser ingen anledning att göra det heller. Tycker det ser grymt fult ut. Ja, fulare än version 6. Tror att "snabbflikar" eller vad folk kallar det finns som addon för Firefox. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Firefox förkortas Fx. *petig* Ops,mitt fel ändrar det direkt:xD^^,eller jag har för mig att det kan förkortas FF men,men... *(förkortas officiellt Fx eller fx; populärt FF)* "Wikipedia for the truth" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Har inte förstått varför man ska förkorta det Fx, ta första och sista bokstaven det vill säga. Oftast om man går efter det logiska så tar man ju första bokstaven i varje ord och eftersom Firefox består av just två ord så känns ju FF bäst. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Håller med Denny där förstår inte heller varför man ska förkorta det "Fx" det låter ju så ologiskt så att det inte är sant,FF låter helt naturligast men det här är väl mera en smak sak,skulle jag tro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omaka Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Alltså, jag tror inte det. Jag kommer alltid hålla mig till Firefox, det har bäst säkerhet, och flyter på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Varför ens förkorta Firefox?:S de går ju lätt och snabbt att skriva. Har aldrig sett någon förkorta de förrän nu:/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omaka Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Varför ens förkorta Firefox?:S de går ju lätt och snabbt att skriva. Har aldrig sett någon förkorta de förrän nu:/ Men orka hänga upp sig på det nu då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Varför ens förkorta Firefox?:S de går ju lätt och snabbt att skriva. Har aldrig sett någon förkorta de förrän nu:/ Men orka hänga upp sig på det nu då. Nej, absolut inte. Jag ville bara säga min åsikt om de ämnet;) Förlåt om de var opassande då :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Den här tråden handlade väl om IE 7.0, hur kommer det sig att den handlar om hur Firefox förkortas helt plötsligt? :P Förövrigt så är jag besviken på IE 7.0 då det var ungefär lika dåligt som gamla, kanske lite snyggare men inget speciellt. Opera är och förblir den bästa webbläsaren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2007 Den här tråden handlade väl om IE 7.0, hur kommer det sig att den handlar om hur Firefox förkortas helt plötsligt? :P Förövrigt så är jag besviken på IE 7.0 då det var ungefär lika dåligt som gamla, kanske lite snyggare men inget speciellt. Opera är och förblir den bästa webbläsaren! yepp, Opera FTW!;D Va de gäller IE 7 tycker jag de e lite "wannabie Firefox" : Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 22, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2007 opera Ftw XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg