F.d. medlem Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 (klicka på bilden - Sedan klickar du även på bilden när den laddats på följande sida. Sidan förvränger bilden.) Började kladda lite lätt. Ville göra en lineart, det ena ledde till det tredje och detta blev resultatet. 3-4 timmar openCanvas4 Och som vanligt, gnäll bäst fan ni vill men inte på anatomin. För det lyssnar jag inte på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 Riktigt snyggt! (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 Jo då, den var jävligt sjyst. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet januari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 Ögat <333 ;QQQQ Älskar det...och hela bilden för den delen x'3 Superb! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 Såg bra ut;D keep up the good work! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 Tackar tackar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 17, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2007 Superb work there my good fellow! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet januari 23, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Riktigt snygg bild! Gillar ansiktet, speciellt ögat och håret. Funderar dock på om den kanske skulle se bättre ut, utan "texturen"/mönstret, på håret, tröjan och byxorna? Skuggningen är så pass bra, så den kanske skulle få mer "focus" utan texturen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 23, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 23, 2007 Personligen så tyckte jag att bilden var tvärtråkig utan textur. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 24, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Jag säger det här för skojs skull: Du borde rita hentai, xD Dina brudar, är så kuviga och samtidigt så mjuka,lena, jag vet inte hur jag ska beskriva eller säga det..........men jag tror att du fattar xD För övrigt, nice background :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 24, 2007 Jo, jag fattar. :] Du får ta och posta lite nya grejer själv snart förresten. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg