ny_börjare Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 hej undrar bara hur många här som läser yaoi och ni har ni några bra tips på manga samt anime.vet en del inte gilar yaoi specielt killar men dom jag har läst har varit kanon då dom är extremt mycket romantiskare och bättre handling än vanlig manga anime.dena tråd är som sakt till för att jag skulle vilja veta hur många här som gillar yaoi samt om det finns någon som har tips på bra yaoi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Loveless, Gravitation & Sukisho kan du börja med att kolla på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ny_börjare Skrivet januari 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Sukisho har jag set och tyckte den var ricktigt bra håller på med loveless och ska se gravitation efter jag läst mangan.tack för tipsen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Ai no kusabi är en helt underbar yaoi anime. Om du gillar yaoi måste du se den. Men bara så du vet så är den ganska.... hur ska jag utrycka mej på rätt sett. Det finns ganska bra skäl till att den är från 18 år XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Boku no Pico och/eller Gakuen Heaven kanske faller i smaken. För övrigt finns fortfarande den här tråden. Kanske kan vara värt ett försök så slipper Docster slita ut låsknappen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Men sluta med yaoi och se lite hederlig yuri istället! :> Sachiko <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Men sluta med yaoi och se lite hederlig yuri istället! :> Oh, någon som vet vart bordet ska stå! :D Yaoi/yuri-statistiken behövs utjämnas lite på marknaden. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Men sluta med yaoi och se lite hederlig yuri istället! :> Vafan, tråden handlar om yaoi... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Gogo: Ja, men gillar han yaoi så kommer han säkert gilla yuri med. "extremt mycket romantiskare" tycker jag passar perfekt på dom yuri serier jag har sett. /shoo på dig nu lilla vän med dålig attityd. Denny: Yes! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Jag vill inte ha yuri, jag vill ha snygga killar och rumpsex! Zetsuai 1989 och Zetsuai Bronze tycker jag är väldigt bra. Ganska mörka och blodiga, särskilt mangan. Hinkvis med angst, men väldigt romantisk också på sina ställen Det där är semen från UGH (Under Ground Hotel) som är väldigt het och väldigt mycket fängelsesex Mer UGH, för att den är så snygg XD Kazuma Kodoka är rätt bra också, även om hon har en ganska enkel stil. Min favorit av hennes serier är klassikern Kizuna, men den här bilden är från Kusatta Kyounshi no Houteishiki Ai no Kusabi är bäst (nästan) Andra bra serier med mer eller mindre shounen-ai innehåll är: Petshop of Horrors, Tokyo Babylon (också bäst!) och X och FAKE (komedi). En serie att undvika är Enzai för den var så ful att det inte är sant. Blä Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ny_börjare Skrivet januari 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 jag startade dena tråden för att jag gillar yaoi och det är en stor skillnad mellan yaoi och yuri .tycker bättre om yaoi i och med jag startade en tråd om det är inte så förtjust i yuri vet inte vadför men det är inte min grej har loööat in lite av det men vblev bara utråkad av det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg