Kuroneko Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 A´hoy!! Visste inte vilket forum jag skulle lägga denna tråden i men hoppas det går bra ändå. Igår kollade jag upp var jag kan finna GTO- the movie, notera att det inte är den animerade om det nu finns en sådan. Iallafall det som gjorde mig lite förvirrad när jag skulle kolla på trailen på en sida var att det verkar finnas som serie med riktiga personer. Så det jag vill veta, finns GTO i serieform med riktiga personer också?? Tack på förhand, X-milla :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet januari 14, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 okej, jag har listat ut att den finns som live action i serieform också, men vet någon hur lång den serien är?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 http://jdorama.com/drama.115.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Har tänkt se den länge men aldrig blivit av, vet inte hur länge jag haft den skräpandes på hårddisken. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Har tänkt se den länge men aldrig blivit av, vet inte hur länge jag haft den skräpandes på hårddisken. ^^ Samma här, fast utbränd i bokhyllan. Den ska vara rätt bra enligt några som sett den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Har sett serien ;D den e skit bra, bättre än serien imo. tror serien e på 12-14 avsnitt. Den va dock mycket bättre än filmen men filmen e värd att se me ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Den är på 12, och sen en film som tydligen blivit licenserad nu. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 det e väll bra ;D då kan man köpa den! lätt värd pengarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 det e väll bra ;D då kan man köpa den! lätt värd pengarna. Nädu. Finns ingen ny film i nuläget som är värd pengarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 18, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2007 det e väll bra ;D då kan man köpa den! lätt värd pengarna. Nädu. Finns ingen ny film i nuläget som är värd pengarna. A Scanner Darkly Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg