Pew Pew Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 ja, jag vet att den är sydkoreansk så den kanske inte hör hit. men den verkar ganska intressant enligt mig. det lilla jag sett genom trailers är väldigt välgjort. visst, det kanske är lite av det amerikanska godzilla eller jurassic park stuket, men den underhåller nog. vad tror ni? och vet ni mer om regissören eller skådespelarna? imdb trailers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Verkar riktigt grym! Drar hem den nu. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 När man ser Weta och TheOrphanage nämnas i trailer credits så kan man ju inte annat än förvänta sig en grym film. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Ja,jag har sett den och den är helt underbar...Rekommenderas! Det kanske inte är den bästa "monster" filmen du har sett,men den är fortfarande mycket bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Den såg scary ut xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Tbh så var den skittråkig. :/ Inte monsterfilm någonstans imo, och verkligen inte någon skräck när dom introducerar monster i dom första 10 minuterna typ. Kändes som den försökte förmedla något budskap, men det framgick inte bra. Allmänt mysko. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet januari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2007 Riktigt riktigt bra film, jag o mina polare garvade hejdlöst åt den bisarra humorn. Älskar också hur monstret inte var fullt evolutionerad, snubblade och höll på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2007 Finns denna film med subs, eller bara fansubs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg