IJK Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Magic Nån som spelar här?? =) Kommigen jag vet att ni gör det och om ni inte gör det(!) så vill ni börja :P:P;) Och för er som missat eller inte håller er updaterade måste jag bara visa Röd Akroma!!!! Och i kort format Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Lirade en gång i tiden, men det var ett bra tag sen. ^^ Eller iofs så smålirade jag lite för ett halvår sen eftersom min bror gick med nån klubb på högskolan som sysslar med bland annat Magic och då spelade vi lite. Det kan faktiskt vara grymt kul! (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Min lillebrorsa spelar Magic för fullt hehe^^ Själv tycker jag de verkar för invecklat för att jag ska orka lära mig de. Har spelat yu-gi-oh (jaja, skratta ni) en gång i tiden och de va skojj ett tag men tröttnade senare. Det här med kortspel e inget för mig, sry :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Spelade när jag gick i 6an men minns att det var ett sjyst kortspel. Det var inte så snällt mot plånboken bara då man ville ha nya kort hela tiden. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 f.d. spelare, orkar inte uppdatera leken längre bara, blir så fruktansvärt dyrt, om man ska hålla sig till senaste. tycker iofs det fortfarande är äckligt kul, men som sagt det är mer stryk än vad min plånbok tål... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 f.d. spelare, orkar inte uppdatera leken längre bara, blir så fruktansvärt dyrt, om man ska hålla sig till senaste. tycker iofs det fortfarande är äckligt kul, men som sagt det är mer stryk än vad min plånbok tål... Samma sak som med Warhammer, dyrt som stryk xD fast väldigt skojj, särskillt att måla:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 + alla har spelat - alla har slutat ^^ Jaja nån som lirar på MWS ?? Om ni gör det säg till nån gång eller nåe så kan man ju ta en match. Och ni som slutat och inte testat MWS kan ju spela lite där och kolla in lite nya kort :P ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Nja har en del kort, jag startade väl spela när VI edition kom tror jag. Vet inte riktigt när det var. Men det var skoj att spela med dem i klassen då. :) Spelar inte nu direkt... Senaste jag spelade var med lillebrorsan, vi har varsin liten lek från nån serie med forecast och sådana där, asch vad heter det nu då, ja i alla fall så man kan flytta +1/+1 fram o tillbaka. Förklara vad MWS är? ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 11, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Flytta +1/+1 är antingen Modular eller Graft ^^ Men MWS är ett programm där du har all kort som finns så man kan bygga en valfri lek sen kam kö mot andra online =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Då bygger ju alla en lek på dom allra ovanligaste korten som man i vanliga fall har ett av om man har tur. >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 11, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Nje, valiga kort är ganske bra dom med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Är det någon som någonsin ägt en black lotus? Tror den heter så och det skulle vara ett sjukt värdefullt kort(för 4-5 år sen). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 r det det som gör +8 black mana lr nåt sånt, lr var det +6? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 11, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Så seriöst kör jag inte :P Såldes för 12,000 kr på svenskamagic ^^ Black Lotus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Ah där är det! Ah, värdefullt som attan det där kortet. Mycket bra kort i början vad jag har förstått. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Förstår inte hur någon kan köpa en liten pappers bit för 12 000 kr:S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Finns det inga stora tävlingar i magic där man kan vinna pengar? Isåfall kan man förstå det ifall man verkligen vill vinna eller så är personen i sig intresserad som fan. På samma sätt som du sitter och ser på anime vecka ut och in. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 På samma sätt som du sitter och ser på anime vecka ut och in. ;) Men anime lägger man ju inga pengar på. >:D (Jag bara skämtar, det är klart man gör.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Sålänge intresset är tillräckligt stort så finns det inga gränser. Jag hade kunnat lägga hela min lön på anime, manga och diverse prylar från Japan om det hade fungerat. Sen om min kropp klarar av att leva på 3:- nudlar varje vecka är en annan femma. ;) Men 12.000:- för ett kort låter mycket, tänk så mycket manga man hade kunnat få för det mmmm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Jo;) Fast man kan inte cinne så kmt på att titta på anime :P Här är Vinster från förra årets VM PENGARR!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Sen om min kropp klarar av att leva på 3:- nudlar varje vecka är en annan femma. ;) De nudlarna äger, brukar me käka sånna varje dag efter skolan xD Jo;) Fast man kan inte cinne så kmt på att titta på anime Här är Vinster från förra årets VM PENGARR!!!!!! 50 000$, SICK!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Kan man ju leva på nästan en vecka ;);) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Kan man ju leva på nästan en vecka ;);) om man spelar magic :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet januari 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Nej då räcker det ju max en dag :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Och är bra på magic och har en sjyst kortlek med BRA kort. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg