Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Först, är det någon som vet vart jag kan få tag på Fate/Stay Night ~Curtain Raiser~ DVD har sett ganska många på amazon men kan det stämma? känns aldeles för billigt för något limited edition med saber på framsidan :P när vi ändå pratar merchendice så tänkte jag att jag kan posta mina nya figurer :) kolla va brevbäraren tog med sig igår. [EDIT] Gha glömde förminska bilderna :P [/EDIT] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Underbara figurer! Kan inte vänta tills jag får Rin, Saber och Sakura. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 fy fan, märkte precis hur snuskigt mitt tangentbord har blivit T_T ska sluta äta ramen framför datorn tror jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sneakan Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 fy fan, märkte precis hur snuskigt mitt tangentbord har blivit T_T ska sluta äta ramen framför datorn tror jag... Bör flyttas till "onödig fakta!!" tråden imo, haha för de e precis va de e^^ :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Först, är det någon som vet vart jag kan få tag på Fate/Stay Night ~Curtain Raiser~ DVD har sett ganska många på amazon men kan det stämma? känns aldeles för billigt för något limited edition med saber på framsidan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Curtain Rasier/preview-skivor är inte särskilt dyra och brukar sänkas senast när serien de är för börjar gå. Om de inte tar slut då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 okej ;) undrade bara eftersom sist jag såg den på ebay gick den för över $60 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg