Fjall Raven Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Yare yare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 jag och zaffe: http://img.photobucket.com/albums/v401/photobucker/Bild16.jpg jag på morgonen: http://img.photobucket.com/albums/v401/photobucker/Picture13.jpg jag: http://img.photobucket.com/albums/v401/photobucker/Bild21.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 hehe kul och se dig manik karnse du kan ta bort cencuren? =P =P =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 hehe kul och se dig manik karnse du kan ta bort cencuren?=P =P =P Det är skillnad på censur och dålig kvalite. Det ser nästan ut som om det är taget med ev webbkamera, vilket är orskaken till en av de värsta sorters bilderna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 du T-T måste du ta allr seröst? Det var ett skämt =P Lär dig ha kul felis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 du T-Tmåste du ta allr seröst? Det var ett skämt =P Lär dig ha kul felis Ett, kalla mig inte felis. Inte om du inte vill göra mig irriterad helt i onödan. Två, jag har väldigt roligt, faktiskt extremt roligt. Roligt betyder inte att man skall flumma runt och skratta och minsta lilla flumm. Roligt kan man ha i seriösa situationer också. Tre, jag kommer alltid ta allt seriöst så länge jag själv är seriös. Dvs, ju mer jag har sovit, ju mer seriöst kommer jag ta frågan. Sedan undrar jag vad "T-T" betyder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 smilyn T_T fast med lite högre mun T-T men ja ja jag ska skärpa mig daa Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Helt onödigt inlägg men, det där med att förklara att det var en smiley förklarade inte vad den betydde.... Jaja... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 det var menat som en uttrycks symbol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Förklarar inte heller. Jag tror nog Herid Fel menar såhär ;) = betyder ledsen >:( = betyder arg B) = betyder cool T-T = betyder ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 T_T = Sur Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 T_T betyder ledsen ser ni inte att den gråter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 T_T betyder ledsen ser ni inte att den gråter? Jaja, låt allt återgå till huvudämnet igen. Move along... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 ja move along XP tycker jag är het som lolonoa ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Tyckte Manik o Zaffe var otroligt söta som one piece wannabeare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Manik och Zaffe jag säger bara: Arrr! Trim the sails you salty dogs! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 28, 2004 Anmäl Share Skrivet november 28, 2004 Heldrogad/scary bild på mig från Carpe Nochtem-rejvet XD O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 http://img13.exs.cx/img13/8828/wi.jpg Det är mitt ansikte föresten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Den där bilden var ju helt klart guld ^^ Du borde skriva dit en pratbubbla där det står "datte bayo" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 http://img69.exs.cx/img69/8868/Jag1.jpg Bilden tagen förra sommaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Hehe här är lilla jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Är det ingen mer som vill visa sitt underbara fejs? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Hmm, får sätta in en bild sen.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet december 23, 2004 Anmäl Share Skrivet december 23, 2004 Får väl lägga in en bild när jag orkat ta en ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Har ingen kamera o sånt,men ajg lan säga att jag är rasisternas störste livs glädje ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg