RockmanZero Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Jaja, katten var också jättesöt... Men jag gillar Hamtaro! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Class Rep Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Katter är ju jätte söta och kloka djur. inte alls egoistiska eller lömska. Iallafall inte min katt Leonardo (Leo) da vinci. Han är världens vackraste och klokaste katt. ;) han är av rasen Maine Coon och jätte stor, 8kg! men ej fet. Så nära ett lodjur man kommer bland raskatterna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Måste visa lite bilder också:http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/vatten.jpg <- En bild där han ser sådär söt och oskyldig ut. http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/groena.jpg <- Titta bara på ögonen.. ready to strike! o/ http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/loemsk.jpg <- Lömskare än så blir han oftast inte.. SIMBA!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Katter är i alla fall smartare än hundar.... Grunt surar i ett hörn sorligt nog är det vetenskapligt bevisat att hundar är många gånger smartare än en katt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 23, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2004 Roxie! JAG HAR TVÅ MARSVIN! Lille nina och snus, eller Ninja och snusan om man så vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Det var roligt att sätta en bild på de namn man har läst inläggen ifrån... Det känns som om vi har gått över till att beskriva våra favoritdjur/husdjur istället för oss själva. Detta gör iofs inte mig något, jag gillar katter (inte hundar de dreglar). Jag har en jättesöt bild på min katt då hon "hjälper till att slå in julklapparna" men jag kan inte lägg upp bilden...måste klura på det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Det var roligt att sätta en bild på de namn man har läst inläggen ifrån...Det känns som om vi har gått över till att beskriva våra favoritdjur/husdjur istället för oss själva. Detta gör iofs inte mig något, jag gillar katter (inte hundar de dreglar). Jag har en jättesöt bild på min katt då hon "hjälper till att slå in julklapparna" men jag kan inte lägg upp bilden...måste klura på det... En ny tråd har skapats för detta, jag hänvisar till Husdjurstråden som jag tror finns här eller i konstforumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Här kan ni se mig i den berömda Tshirt ninja masken. Det blev kanske inte så där jättesnyggt men ganska bra ändå. Nu fattas bara kaststjärnor. >:D Nu kan även NI bli en del broderskapet. Ansök nu !!!! Medlemsskap garanterar ninjaskills! Varning: Bör ej användas av barn, dyslektisker, koprofager, psykopater, smurfar och andra personer i din umgångeskrets. ___________________________________________________________ Har övningskört min far när vi var ute och geocachade. Poserarar lite snyggt i naturen. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Class Rep Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Jag och mina ragnarök karaktärer. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet september 1, 2004 Anmäl Share Skrivet september 1, 2004 Jag har ju en bild någon stans. Ska se om jag kan gräva fram den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Låt inte denna tråd dö såhär! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Jag och mina ragnarök karaktärer. :) Kawaii! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Krunaldo, det liknar dig lite.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Skall se ifall jag kan fixa fram en bild..har nämligen ingen i den här datorn ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 inte jag heller men som om jag skulle posta är ju bara 11 :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Doddis: --- Vad gör det att du är lite yngre? det finns säkert många andra som också är elva här.. Ska snart posta en bild på mig, vet exakt vilken hehe :P jag installerade om datan för inte så längesen så jag har inga bilder på datan av mig för tillfället.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 ny bild kanske inte bästa bilden...kanske lägger upp en ny senare...lite gammal bild dock.. edit...min högerhand ser konstig ut men den är helt normal... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Glöm mitt gamla foto. Här är en mer realistisk bild av hur jag brukar se ut... Halvslumrandes framför datorn, orakad blek och rufsig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 3, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2004 Wow mustasch du såg ju ut som en människa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 --- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Shit, mustachio är ju värsta hunken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Shit, mustachio är ju värsta hunken He he... nä, jag är ganska tanig. Det är nog bara perspektivet som spelar ett spratt. Fast om ni vill tro att jag har muskler så gärna för mig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 Det är jag som är tanig och chibi här i krokarna, sno inte min titel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 4, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2004 http://www.timenis.se/wictor/skanna.jpg Ni får nöja er med ett glatt skolfoto :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Done Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Efter att ha läst den här tråden kan jag bara säga att ni verkar vara ett festligt gäng :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg