soleher Skrivet juni 16, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2014 10/10 would bang 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet juni 16, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2014 beard game too stronk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 24, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2014 Min man, och jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet juni 24, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2014 Damn, du ser ju ut som Thor från Thor filmen. 4 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet juni 25, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2014 Jag är faktist bakom den där konstiga pojken, jag är ju Natalie Portman Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juni 28, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2014 B 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jackdaw Skrivet juni 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2014 Soverejn: ChinPo, en äkta nihonjin i en gaijins kropp! ( ゜▽゜) Då var det min tur! Har knappt några bilder på mig själv som inte är flera år gamla, men här är bästa jag kunde hitta från fjolåret, där jag äter en aning för mäktigt smakande radiokaka med hjortronsås på Sveriges äldsta restaurang med en bister min: Heh, rätt representativ ändå. Om man däremot ska hitta en bra bild där jag också ler så får man gå tillbaks till 2009 då jag spelade airsoft: 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet juni 29, 2014 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2014 Hjortronsås/sylt är gott... Men vad fan är en radiokaka!? Blev tvungen att googla på det. Jag kan se liknelsen... hahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet december 1, 2019 Anmäl Share Skrivet december 1, 2019 Förra året när jag phöste (var fadder till de nya på universitet) så tog vi lite bilder som man kunde ha som profilbild på Facebook och andra sociala-medier. Två av mina kompisar hade tråkigt den dagen och tyckte att de skulle krydda till bilderna lite, bilden nedan är resultatet. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avslutat. H. Skrivet december 2, 2019 Anmäl Share Skrivet december 2, 2019 (redigerade) Verkligen utmärkt konst! - gillar verkligen kraften som fångas upp i bilden, får ju inte glömma den fina klädseln heller! Redigerad december 2, 2019 av hautahauta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet februari 15, 2020 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2020 Dagsfärsk bild. 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet maj 24, 2020 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2020 Titta, jag lever!! och en relativt färsk bild. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg