Fjall Raven Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Hmm vill du att jag ska ta en bild på min rygg? =) Skämt åsido så är jag inte så jättelik min katt förutom att jag alltid visar mina sylvassa tänder när jag gäspar eller när jag jagar flugor på andra sidan fönstret(som hon gör på bilden).... (-__-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Du verkar ha en digital kamera, men ändå är bilden suddig. Alltså drar jag slutsatsen att du är slarvig fotograf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Hmm vill du att jag ska ta en bild på min rygg? =)Skämt åsido så är jag inte så jättelik min katt förutom att jag alltid visar mina sylvassa tänder när jag gäspar eller när jag jagar flugor på andra sidan fönstret(som hon gör på bilden).... (-__-) Jaha. Men det behöver inte betyda att du är lik katten, min hund gör i princip samma sak. Ja, ta gärna ett kort på din rygg, om den är hårlös. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 16, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2004 Men det blir lite svårt eftersom det bryter mot fysikens regler om jag ska böja mina armar så jag kan fotografera. Men jag kan iof försöka ta upp en massa speglar och försöka. Herid Fel:Tycker inte att den är så suddig dessutom så är katten söt ändå... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Herid Fel:Tycker inte att den är så suddig dessutom så är katten söt ändå... Jag är väl kinkig.. Sedan anser jag inte den där katten som söt när det enda man ser är dess rygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Katter är ALLTID söta. Den som säger något annat måste antingen haft problem med klåda eller är hjärtlösa monster. GAR Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Grunt, jag väljer Hjärtlöst Monster. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Katter är ALLTID söta. Den som säger något annat måste antingen haft problem med klåda eller är hjärtlösa monster. GAR Jag tycker inte katter är söta. De är otroligt läskiga. De både bits och rivs. Dessutom så tror de alltid att man leker med dom. Och se bara så fåniga de ser ut med sina upprättstående öron och små lömska ögon.. Hua. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Zaphod... De är i min mening det största beviset på att gud har sjuk humor... De fyller så gott som ingen funktion i dagen hygeinska I-samhällen... Ändo har de lik förbaskat blivit så manipulerande att det är omöjligt att göra sig av med dom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jag håller med Zaphod! Ok, vid ytterst sällsynta tillfällen kan katter vara söta. Men för det mesta är de jobbiga, gnälliga, egoistiska kräk... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jag ska bara dra nåra skillnader mellan hundar och katter. Till skillnad från hundar så har katter mycket mer självförtroende och lyder nästan alldrig order utan är mycket mer vild. Katter skiter och pissar i en låda medans ointeligenta hundar måste skita utomhus. Hundar hoppar alltid på människor samtidigt som dom dräglar och gläfser dessutom kan dom ha rabbies. En fet hund är ful och äcklig, en fet katt är söt och bedårande. Förresten så tror nästan alldrig min katt att jag leker med henne förutom när det är meningen tex när jag hänger ett snöre framför henne osv. MEN! hundar å andra sidan, så fort man börjar springa börjar dom jaga en...skitjobbigt. Här kommer förresten en bild på mig längst till vänster med mina bögiga kompisar, BITCHES! http://www.vaksalaskolan.uppsala.se/div ... 34c/12.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jag ska bara dra nåra skillnader mellan hundar och katter.Till skillnad från hundar så har katter mycket mer självförtroende och lyder nästan alldrig order utan är mycket mer vild. Katter skiter och pissar i en låda medans ointeligenta hundar måste skita utomhus. Hundar hoppar alltid på människor samtidigt som dom dräglar och gläfser dessutom kan dom ha rabbies. En fet hund är ful och äcklig, en fet katt är söt och bedårande. Förresten så tror nästan alldrig min katt att jag leker med henne förutom när det är meningen tex när jag hänger ett snöre framför henne osv. MEN! hundar å andra sidan, så fort man börjar springa börjar dom jaga en...skitjobbigt. He he.. Rejält mycket äkta, genuin "fakta" där ;) Hundar kan enkelt läras att uträtta sina behov inomhus också på tidningar t ex, men då de behöver röra på sig är det naturligtvis bättre att ta dem på regelbundna promenader. Gör man det och inte proppar dem fulla med fet mat så blir de heller inte överviktiga. Hundar är vanliotvis ganska glada varelser och hoppar gärna på folk för att säga hej, men detta går också ganska fort att träna bort. Jag gillar katter lika mycket som hundar och är medveten om att båda raserna har sina nackdelar. Med hundar t ex slipper man ofta att hitta döda "presenter" i huset., fast de kräver bra mycket mer arbete. Dock så är husdjur inget jag tycker man bör skaffa om man inte orkar engagera sig i deras liv Dessutom kan katter naturligtvis också få rabies. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Och som sagt man måste alltid gå ut med hundar. Visst man kan får döda djur i hemmet, jag har dock alldrig fått nått dörr djur i mitt, min förra katt har heller inte dödat något djur för den delen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Och som sagt. Orkar man inte engagera sig i sitt husdjur bör man nog inte ha ett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jag är allergisk. Jar är opartisk. Men jag tycker Hundar och katter är ointelligenta. Dock så kan vi ju lugnt konstantera att hunden är av klassen Berserk och vållar större skada. Kattan är av klassen lönnmördare och vållar bara små sår om den inte lyckas med det den företar sig. Jag gillar blodiga varelser. Men hundar och katter är inte något av dom. Det skall vara vargar då. Eller sådana där stora lufsiga katter. Minns inte vad de heter... vilda saker. Sällsynta med tofsar på öronen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Min katt har tagit med sig minst 20 "presenter" in i huset.. Dock är han så inteligent nog att lägga det... i sin matskål... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Ahh du menar Lodjur, dom är grymma :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jupp. Skall det vara hund, skall det vara Varg, skall det vara katt, skall det vara Lodjur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Katter är i alla fall smartare än hundar.... Grunt surar i ett hörn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Jupp. Skall det vara hund, skall det vara Varg, skall det vara katt, skall det vara Lodjur! Nog går det väl bra med en gullig schäfer också? Katter är i alla fall smartare än hundar.... Hundar är i alla fall mer användningsbara än katter... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Vargar är smartare än både hundar och katter. De är mycket intelligenta djur. Och häftiga. Och en Schäfer tycker inte om vargar. Nästan alla hundar är rädda för Vargar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Har väl nån bild på mig någonstans... Jag lovar, ni kommer bli rädda... Både för min frilla och mitt.. ehum... smink ? sminket tillagt i PS dårå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Kaaatter!! Waah!! Katter är ju lätt bättre än hundar. ;) Haha.. :P Hmm.. fast det är väl inget större fel på hundar. Dock har alla jag träffat på betett sig aningens perverst mot mig, så jag brukar hålla mig borta från dem, har bara stött på en hund som var lite gullig, liten och söt, såg nästan ut som en badrumsmatta från IKEA, också hette den Toffel. Enda hunden som inte börjat utföra konstigheter mot mitt ben när jag gått nära i alla fall.. Min katt Fredrik är för övrigt det lömskaste som finns. Korkad är han också. Men det är därför jag tycker så mycket om honom. :D Måste visa lite bilder också: http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/vatten.jpg <- En bild där han ser sådär söt och oskyldig ut. http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/groena.jpg <- Titta bara på ögonen.. ready to strike! o/ http://skuttywan.ath.cx/blandat/Fredrik/loemsk.jpg <- Lömskare än så blir han oftast inte.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Snygga Hamtaro-dockor på sista bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Hon visar jättesöta bilder på hennes katt och det ända du kan tänka på är några jävla Hamtaro dockor!? Ò_Ó Iallafall gullig katt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg