Volbla Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Bild. Vem ska jag tro på, tro på, tro på när Tro på när allt är såhär? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 18, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2011 Fast jag känner mig nästan mer som , haha. Och Ashaz, du förstår väl att jag inte rakade huvudet för att klä ut mig? (Men vänta du bara på min Gendo-cosplay.) Jag vill se din Misato cosplay. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2011 Fick en sen födelsedagspresent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Jag vet inte hur man lägger upp bilder här ( ... retard? ) Men leta efter 2219 på cosplay.com eller deviant art (bilden är en asful "snabbcosplay" jag gjorde för att jag hade tråkigt) ;p Brunt långt hår, grå ögon ganska vanlig :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2011 Anmäl Share Skrivet april 2, 2011 Jag vet inte hur man lägger upp bilder här Man trycker på bildikonen (två steg om höger från smiley-ikonen), då kommer en liten ruta fram där man får skriva in webbadressen till bilden. Alternativt kan man skriva in det själv: [img=http://www.example.com/picture.jpg] Ett tredje alternativ är att bifoga bilden till inlägget, vilket man gör under textrutan när man skriver sitt inlägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zzang Skrivet maj 10, 2011 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2011 Här är jag som cosplayar till romersk nazist-pilot. Skämt åsido så var det ett toga-party där några brudar fick för sig att rita på mig med sprayfärg. Svårt att säga nej tydligen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 22, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2011 Brr, karl, jag fryser ju bara av att se dig! PS: Varför är du inte metalmusiker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 23, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2011 PS: Varför är du inte metalmusiker? Jag fick bara lära mig klassiska instrument såsom flygel, valthorn och baryton; de passar inte genren... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 23, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2011 Jag fick bara lära mig klassiska instrument såsom flygel, valthorn och baryton; de passar inte genren... Bah, det gör det visst! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 23, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2011 Från en picnick i våras. Min Zelda tröja <3 Provar julgranspyntet som en kompis virkat åt mig. Passar som örhängen. Eller inte ;) Med fästmannen. Hade en mysig dag på stranden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 23, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2011 Saya: Äsch, köp en billig gitarr. Du behöver inte kunna spela. Det räcker med att du håller den. Från en picnick i våras. En picknick på en nudistkoloni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet augusti 23, 2011 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2011 Haha nej. Jag hade klänning, men den syns inte på bilden bara :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 17, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2011 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet oktober 17, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2011 Kanske inte lika stilig som herr Ryuu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 25, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2011 Idag klippte jag mig den första gången sedan juni 2004. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet oktober 31, 2011 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2011 Ungefär såhär ser jag ut när jag sitter vid datorn och läser... Ja... >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koromo Skrivet december 15, 2011 Anmäl Share Skrivet december 15, 2011 En bild jag tog nyligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet mars 1, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2012 Sådär.. en icke jobbrelaterad bild... därimot mitt största nöje vintertid :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 På ett berg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 28, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 28, 2012 Vilket berg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet mars 29, 2012 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2012 Vilket berg? Galdöpiggen. as-nice Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet april 29, 2012 Anmäl Share Skrivet april 29, 2012 Jag utklädd till en svullen polkagris. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Jag har nya brillor (och Gundam EXVS) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2012 Jag har nya brillor (och Gundam EXVS) När en URL innehåller exempelvis "Expires=" och en Unix-tidstämpel (antalet sekunder sedan 1 jan 1970) så kan man antaga att den inte är gjord för att vara hållbar eller direktlänkbar. (Vad jag menar är att bilden inte syns.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg