My Skrivet november 20, 2010 Anmäl Share Skrivet november 20, 2010 Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. I övrigt måste jag tillägga att Sayas snöskäggiga bild är episkt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 20, 2010 Anmäl Share Skrivet november 20, 2010 Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. Forumavatarerna är ju hur vi egentligen ser ut, i själen! Det vi postar här är bara de "visningsbilder" verkligheten har tvingat på oss. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet november 20, 2010 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet november 20, 2010 (redigerade) Redigering: Min dåvarande visningsbild. Redigerad mars 14, 2011 av Sceleris 6 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet november 20, 2010 Anmäl Share Skrivet november 20, 2010 Lite längre hår så e du ju sjukt lik din avatar sceleris :p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 21, 2010 Anmäl Share Skrivet november 21, 2010 Saknar ahoge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet november 21, 2010 Anmäl Share Skrivet november 21, 2010 Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. tittar lite snabbt på sin avatar.. nej.. ingen underårig tjej med tefatsstora ögon där :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 23, 2010 Anmäl Share Skrivet november 23, 2010 Tefatsstora ögon har nog Drösselmeyer, men jag vet inte riktigt om han skulle klassas som minderårig tjej. Å andra sidan har han nog inga bröst, så porr med honom kanske skulle vara olaglig – det beror på vad åklagarmyndigheten tycker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 24, 2010 Anmäl Share Skrivet november 24, 2010 Lite längre hår så e du ju sjukt lik din avatar sceleris :p Titta inte bakom dig nu, men jag utgår från att du är lik din...! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 tittar lite snabbt på sin avatar.. nej.. ingen underårig tjej med tefatsstora ögon där :P Oj, det har du rätt i. Jag får ändra lite. Det känns alltid så surrealistiskt att titta in i den här tråden. Jag menar, jag ser ju alla er som era avatarer, dvs minderåriga flickor med blått eller rosa hår och tefatsstora ögon. Och en robot. Och en katt. Och en lampa...eller nej, den sista var visst inte kvar längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet november 28, 2010 Anmäl Share Skrivet november 28, 2010 [...] Och en lampa...eller nej, den sista var visst inte kvar längre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 3, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2011 Jag vinner ju inga skönhetstävlingar men ojoj vilket fluff. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebukanessar Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 Hittade ingen bättre bild, så ni får gissa er till det mesta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olji Skrivet januari 6, 2011 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2011 här är jag när klassen var och campa, satsade på att få till en bonnlurks-look xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet februari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2011 Tror det är dags för ny bild: Serious business i köket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 27, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2011 Måste säga att de där MegaMan-tavlorna är helhippa, Skutty <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet februari 28, 2011 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2011 Macarons... *3* Svåra att göra? Och jag håller helt med Klibbnisse, för awesome. Blir man klippt så får man en fluff-frisyr på köpet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 1, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2011 Måste säga att de där MegaMan-tavlorna är helhippa, Skutty <.< Tack! Det är pärlplattor! I sin helhet: http://nanimono.net/bilder/megamanwall.jpg. Minns inte exakt hur många pärlor som gick åt, men i runda slängor ca 20,000. :D Macarons... *3* Svåra att göra? Och jag håller helt med Klibbnisse, för awesome. Blir man klippt så får man en fluff-frisyr på köpet! Tack! :D Och angående macarons så har de lite av ett temperament (smeten är väldans fuktkänslig t.ex.), men jag tycker inte de är så svåra som folk försöker få dem att låta. :3 Jag skulle ranka dem som medelsvåra bakverk! Och jag älskar fluffet man får när man precis varit och klippt sig, it's magic~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet mars 1, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2011 Jag och en kollega på en bal.. en av de få tillfällena under kvällen vi kunde frigöra oss från damerna :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 3, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2011 ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet mars 3, 2011 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet mars 3, 2011 Det där är inte Jobbler. DET HÄR är Jobbler! 11 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet mars 3, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2011 Första inlägget på flera år. Jag och farsgubben. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Populärt inlägg Sceleris Skrivet mars 14, 2011 Populärt inlägg Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 14 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Awesome cosplay. Hög klass! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Jag vet inte om jag ska gilla det eller bli orolig för din mentala hälsa. Jag noterar dock att det inte finns någon knapp för det andra alternativet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 14, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2011 Hög klass! Fast jag känner mig nästan mer som , haha. Och Ashaz, du förstår väl att jag inte rakade huvudet för att klä ut mig? (Men vänta du bara på min Gendo-cosplay.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg