Largo Skrivet augusti 8, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2010 Varför har du färgat håret brunt?! Menar du mig? Jag har alltid varit brunhårig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 11, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2010 Bland de senaste bilderna på mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 12, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2010 B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 12, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2010 Nå? Hur tyckte du att den kändes då(för jag antar att du kände på den)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 13, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2010 Den kändes äkta men hade lätt pajat efter ett slag/skott från en lika stor bjässe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 13, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2010 Den kändes äkta men hade lätt pajat efter ett slag/skott från en lika stor bjässe. Jag tror den hade pajat av en enklare projektil mot ett utav benen, exempelvis just vid knäna verkar ju vara otroligt svaga punkter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 13, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2010 Här får ni en bild där jag ser lite halvskum ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Photoshop!!!!1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Här får ni en bild där jag ser lite halvskum ut Det där ser på något sätt farligt ut... tänk om du skulle falla framåt med överkroppen, och fötterna sitter fast i steget nedanför... det blir brutna ben, förlamning, skallskador och en sjuhelsikes massa frakturer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Det där ser på något sätt farligt ut... tänk om du skulle falla framåt med överkroppen, och fötterna sitter fast i steget nedanför... det blir brutna ben, förlamning, skallskador och en sjuhelsikes massa frakturer! Det är väl en lutning, inte en lodrät vägg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Photoshop!!!!1 Jag har inte använt Photoshop på minst ett halvår, min käre vän... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Det är en ganska obrant lutning så det enda sättet jag skulle trilla framåt är om jag blev puttad, vilket i sin tur är omöjligt då den enda som var där med mig tog bilden nerifrån. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 Photoshop!!!!1 Jag har inte använt Photoshop på minst ett halvår, min käre vän... Pics or it did not happen... o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet augusti 15, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2010 slänger in en bild från jobbet, det är som lite bilder från mig inte på jobbet tyvärr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 19, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2010 Sista dagen i Japan och ett krig bryter ut i närheten av Mt. Fuji. Jag hoppar in i en EVA! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 19, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2010 Fräsch, skulle inte säga nej att prova den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sasukee Skrivet augusti 30, 2010 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2010 Sista dagen i Japan och ett krig bryter ut i närheten av Mt. Fuji. Jag hoppar in i en EVA! Ser skitnice ut. Var i Japan var det? Tokyo? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larsleo Skrivet september 16, 2010 Anmäl Share Skrivet september 16, 2010 ja.. ehmm som den linslus man är... återigen jobbet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 22, 2010 Anmäl Share Skrivet september 22, 2010 Jag ser fortfarande likadan ut som alltid Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zionux Skrivet oktober 2, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2010 nmja inte perfekt är man inte men nån passar till något "geeks" ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 19, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2010 En sällsynt bild på mig med lillsyrran, likt den sista bilden på Titanic och Olympic i samma hamn. Taget när jag var på besök sommaren 2009. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet oktober 22, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2010 Åsså en aktuell bild, jag gick två kilometer till ICA i intressanta väderförhållanden. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 22, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2010 Snömannen finns på riktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow.D-Crakling Skrivet november 17, 2010 Anmäl Share Skrivet november 17, 2010 Jag i somras :P 16/7-2010 nyklippt o shit Tyvärr ingen nyare bild då kamera blivit kaputt =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg