Z0nE Skrivet januari 20, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2009 Hej hej. Inge UppCon här, dock tenta och mer VFU träning. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Nu vill jag se lite nunor! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 30, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2009 Funderade länge om jag skulle ta denna eller pedo smile-bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juli 31, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2009 http://i27.tinypic.com/2iar5mg.jpg Nu vill jag se lite nunor! Du ser ju ut som din avatar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 10, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robbana87 Skrivet augusti 11, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2009 Jag är den till vänster med glasögonen.... bilden är 3-4 år gammal.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainthesweet Skrivet augusti 11, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2009 här e jag då, hittade bara en studio bild den e tagen för 1 år sen ca men får se om jag hittar ngt annat.. Enjoy! http://data.fuskbugg.se/skalman01/immie.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shikosan Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 http://i29.tinypic.com/35kv32x.jpg Vet inte hur man får in bilder i inlägg så jag länkar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 12, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2009 http://i29.tinypic.com/35kv32x.jpg Vet inte hur man får in bilder i inlägg så jag länkar.. Vanliga BB-taggar: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 16, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2009 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 17, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2009 oo Hampe när blir man bjuden till dina BBQ fester då :D btw vems var BH :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Tyckte att det var dags att visa hur man ser ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Jäklar vad stor den är alltså. Hur kändes materialet? Äkta eller plastigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addie Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Tänkte också på det där. Är det gundam roboten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Jo det stämmer bra att det är Gundam roboten, man kände sig inte stor när man stod bredvid den vill jag lova. Angående hur materialet kändes så tyckte jag att den kändes "riktigt" den korta stund jag fick känna på den innan man blev iväg motad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 25, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2009 Tyckte att det var dags att visa hur man ser ut. Det där är inte alls du, det där är ju Amuro Ray. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet oktober 12, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2009 Tyckte att det var dags att visa hur man ser ut. Det där är inte alls du, det där är ju Amuro Ray. Haha, är det sant!? XD Vilken osis, han vart lite ägd där :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 12, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2009 Haha, är det sant!? XD Vilken osis, han vart lite ägd där :P Alltså, nu vet jag inte om du missförstår mig. Amuro Ray (nedan) är huvudpersonen i Mobile Suit Gundam, serien där den 18 meter höga robotstatyn i bilden är tagen från. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razer Skrivet oktober 12, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2009 Haha, är det sant!? XD Vilken osis, han vart lite ägd där ;) Alltså, nu vet jag inte om du missförstår mig. Amuro Ray är huvudpersonen i Mobile Suit Gundam, serien där den 18 meter höga robotstatyn i bilden är tagen från. Aha! I see! Jamen då var det bara ännu mer kul! X'D (Ibland känner man sig lite för ny för sånt här. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 15, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2009 Aha! I see! Jamen då var det bara ännu mer kul! X'D (Ibland känner man sig lite för ny för sånt här. ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Aha! I see! Jamen då var det bara ännu mer kul! X'D (Ibland känner man sig lite för ny för sånt här. ) Börjar du bli tunnhårig min lilla kelgris? ;) En sommarnatt år 2009. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 16, 2009 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2009 Börjar du bli tunnhårig min lilla kelgris? ;) Ja, jag har gått och blivit gammal. När hände detta? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 27, 2009 Anmäl Share Skrivet december 27, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 10, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 10, 2010 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg