Blå Skrivet november 30, 2008 Anmäl Share Skrivet november 30, 2008 Ibland så kallas jag även Don Stefan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slajmost Skrivet november 30, 2008 Anmäl Share Skrivet november 30, 2008 Largo, de ser man. Kolla bara på din avatar :D. ågrar att hon tog den bikin som var lite för liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Såhär kan man se ut när man försöker ge lite monkey lovin' till väärldens bästa IRC-kanal (#anime.se@rizon) när man egentligen borde skriva en affärsplan för sitt fiktiva företag till samhällskunskapen!! :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Såhär kan man se ut när man försöker ge lite monkey lovin' till väärldens bästa IRC-kanal (#anime.se@rizon) när man egentligen borde skriva en affärsplan för sitt fiktiva företag till samhällskunskapen!! :] Säg som det är vännen, du pussar på mig och ingen annan. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Såhär kan man se ut när man försöker ge lite monkey lovin' till väärldens bästa IRC-kanal (#anime.se@rizon) när man egentligen borde skriva en affärsplan för sitt fiktiva företag till samhällskunskapen!! :] Säg som det är vännen, du pussar på mig och ingen annan. :) pfff. det syns ju tydligt att det är mej hon siktar på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 Sry guys, men hon är redan bortlovad till mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 5, 2008 Anmäl Share Skrivet december 5, 2008 I feel so loved Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 9, 2008 Anmäl Share Skrivet december 9, 2008 I feel so loved De som ger kärlek skall få kärlek! Jag är den enda som går i overall! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 10, 2008 Anmäl Share Skrivet december 10, 2008 I feel so loved De som ger kärlek skall få kärlek! Jag är den enda som går i overall! <3 Har btw hört att overall är fett med status. :D ... Svart med oranga detaljer får mig att tänka Uppcon dock. :] (inte för att det är något negativt med det iofs!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... kineko.jpg Kyaha ^3^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 OK. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 CANT UNSEE ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 CANT UNSEE ! That's the beauty of it. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 20, 2008 Anmäl Share Skrivet december 20, 2008 http://i154.photobucket.com/albums/s246/Volbla/manekineko.jpg Kyaha ^3^ :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 13, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2009 Ses på Uppcon! /Jocke & Nina Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karin Skrivet januari 15, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2009 (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karin Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 Ingen som säger hej? :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet januari 18, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2009 Vi kanske inte är så mysiga som du trodde Eller så blev vi... överrumplade... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Hej hej Karin! Vi är mysiga, men inte under UppCon. ;) Edit: Det jag menade var att det har varit låg aktivitet på forumet eftersom många aktiva användare var på plats i Uppsala de dagarna. (16:e - 18:e) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karin Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Låter helt fantastiskt :) vad är UppCon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Låter helt fantastiskt :) vad är UppCon? Det är ett årligt animekonvent som äger rum i Uppsala. Jag har själv aldrig upplevt något i den stilen så jag ska inte försöka förklara, men om du vill kika lite närmare på vad det är så kan du surfa in på den officiella hemsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Hej Karin ifrån en som var på uppcon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Hej Karin ifrån en som är för fin för Uppcon! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 19, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2009 Hej Karin ifrån en som var på uppcon ^^ Även jag var där och säger hej. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haritsuke Skrivet januari 20, 2009 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2009 Ingen som säger hej? :( De finns inga tjejer på internet! ;) Nämen, tjenamors från en som inte orkade ta sig till UppCon, hade fullt upp med födelsedagar och middagar! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg