dengo Skrivet september 29, 2008 Anmäl Share Skrivet september 29, 2008 kan man få lov å använda dig som pompom? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Jag vill också ha afro ;).Hur länge har du sparat håret? ^^ Få se... det beror på hur man ser det. Jag har klippt mig för inte allt för länge sedan, tog typ bort halva. Men om vi utgår från då jag var skallig och lät det växa ut igen så tar det ca 6 månader att växa från skallighet som på denna bild. Okej. Nu måste jag spara till afro igen. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 kan man få lov å använda dig som pompom?Haha! Folk talar om att använda mig som golvmopp och nu pompom! Ja du, jag är säker på att det finns många användningsområden för mitt hår, men jag vill bara ha det där tills jag inte längre vill ha det där =). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Om jag hade haft möjlighet att ha afro hade jag haft afro. Alla vet ju att det är the one haircut to rule them all! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Om jag hade haft möjlighet att ha afro hade jag haft afro.Alla vet ju att det är the one haircut to rule them all! DU SKALL ÅTER ANVÄNDA DIN SKATAN-HATT!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Tänker direkt på det Usopp säger om affro "betänk talesättet: Har mästaren affro eller är affrot mästaren... Ingen modernvetenskap har löst gåtan!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 30, 2008 Anmäl Share Skrivet september 30, 2008 Heh, tänka sig vilket liv ett afro kan skapa. Dock är det ju sant, alla med afro är mästare! Haha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 1, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2008 Om jag hade haft möjlighet att ha afro hade jag haft afro.Alla vet ju att det är the one haircut to rule them all! DU SKALL ÅTER ANVÄNDA DIN SKATAN-HATT!!!!! Jag kör med keps these days Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet oktober 3, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2008 Om jag hade haft möjlighet att ha afro hade jag haft afro.Alla vet ju att det är the one haircut to rule them all! DU SKALL ÅTER ANVÄNDA DIN SKATAN-HATT!!!!! Jag kör med keps these days Skatan, din avatar är pure love btw. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 4, 2008 Anmäl Share Skrivet november 4, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 Eftersom Hampe la upp en så snygg bild på sig själv måste man följa efter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 "No offence asså, men du ser ju ut som ett jävla elefantollon i ansiktet." :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 6, 2008 Anmäl Share Skrivet november 6, 2008 "No offence asså, men du ser ju ut som ett jävla elefantollon i ansiktet." :S Du har studerat elefantollon rätt noga har jag hört. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 Följer trenden med bilder på snygga personer, här får ni dubbel portition dessutom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 "No offence asså, men du ser ju ut som ett jävla elefantollon i ansiktet." :S Du har studerat elefantollon rätt noga har jag hört. äh. jag misstänkte nästan ni skulle vara för unga för nile city här. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 Följer trenden med bilder på snygga personer, här får ni dubbel portition dessutom Oh, söt tjej. Och hon till höger var inte heller så pjåkig! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 Oh, söt tjej. Är inte alla japanskor söta? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 "No offence asså, men du ser ju ut som ett jävla elefantollon i ansiktet." :S Du har studerat elefantollon rätt noga har jag hört. äh. jag misstänkte nästan ni skulle vara för unga för nile city här. :D Jag är inte för ung för Nile City, men det var ju ett bra tag sen man såg det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 "No offence asså, men du ser ju ut som ett jävla elefantollon i ansiktet." :S Du har studerat elefantollon rätt noga har jag hört. äh. jag misstänkte nästan ni skulle vara för unga för nile city här. :D Ehum, det är ju faktiskt Percy Tårar som den sketchen är med i. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 7, 2008 Anmäl Share Skrivet november 7, 2008 Är inte alla japanskor söta? :O Om det bara vore så väl... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 8, 2008 Anmäl Share Skrivet november 8, 2008 "No offence asså, men du ser ju ut som ett jävla elefantollon i ansiktet." :S Du har studerat elefantollon rätt noga har jag hört. äh. jag misstänkte nästan ni skulle vara för unga för nile city här. :D Ehum, det är ju faktiskt Percy Tårar som den sketchen är med i. :| heh. det var det kanske. som Soleher sa. det var jävligt länge sedan ;D (oops selfpwnage) :) Och ja. Jäkligt söt tös du har hittat där. Ge henne en spontan puss från mej. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet november 10, 2008 Anmäl Share Skrivet november 10, 2008 Här ska det livas upp! http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... 010202.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet november 10, 2008 Anmäl Share Skrivet november 10, 2008 Här ska det livas upp! http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... 010202.jpg Jobbigt med lingonveckan du.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet november 10, 2008 Anmäl Share Skrivet november 10, 2008 Här ska det livas upp! http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... 010202.jpg Du ska inte stoppa köttbullar i näsan, Marcus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 10, 2008 Anmäl Share Skrivet november 10, 2008 Här ska det livas upp! http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... 010202.jpg Du ska inte stoppa köttbullar i näsan, Marcus. Köttbullarna var väl en sak. men när han drog dit en halv flaska Heinz, då blev det värre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg