L3prechaun Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 tagen för en två år sen när vi var på väg till birdie i uppsala.. notera den svettiga lilla dvärgtoaletten.. var bara tvungen och provsitta.. http://www.idevarlden.com/studs/02rhg/berzerk/pics/birdie/15.jpg liten svettigare bild innan avfärd.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Men är det Airwalk-skor jag ser? :D Eller genetic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Skor... Kung FU SKOR! fniss.... blammo äger! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Men är det Airwalk-skor jag ser? Eller genetic om det är mina skor du menar.. ? isf nej, men nästan, är "dvs" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Var är alla tjejer som är snygga och cosplayar med japanska skolkläder speciel version det vill säga med förkortad kjol och "hundhalsband"? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 I din skalle, miljontals, har du inte sett dem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v311/kusalinclinc/P1010082.jpg Hittade en till bild. Blev tvungen att lägga upp den mest för att skryta. Jag i den röda sashen.[/url] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Men är det Airwalk-skor jag ser? Eller genetic om det är mina skor du menar.. ? isf nej, men nästan, är "dvs" Jaså jo har haft ett par sånna med. Skejtar du eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet augusti 3, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2004 skäjtar väll lika ofta som en bullemi-sjuk äter.. dvs vid tvångstankar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Är det bara jag som inte skulle vilja möta Zaphod i en mörk gränd utanför uppsala? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet augusti 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Är det bara jag som inte skulle vilja möta Zaphod i en mörk gränd utanför uppsala? Med ett par handgranater och n pistol så, visst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Är det bara jag som inte skulle vilja möta Zaphod i en mörk gränd utanför uppsala? :shock: Jag är faktiskt snäll. Jag skulle aldrig skada någon. Jag går till och med hellre på asfalt än gräs för att slippa skada gräset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Snäll ja... så var det... Bevis 1: Zaphod slaktar brutalt okänd person med svärd (se bildbevis) Bevis 2: Zaphod anfaller brutalt en oskyddad stackars passerande igenom att sparka den i magen (se bildbevis) Bevis 3: Zaphods är allmänt känd för att vara lite vrickad...(Snälla slå mig inte! >:( ) Motbevis: Zaphod påstår att hon är snäll..... Domaren säger: Zaphod är dömd till evig prägling som ond och elak. Dessutom skall hon bli Herids älskarinna då han redam är gift. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Snäll ja... så var det... Bevis 1: Zaphod slaktar brutalt okänd person med svärd (se bildbevis) Bevis 2: Zaphod anfaller brutalt en oskyddad stackars passerande igenom att sparka den i magen (se bildbevis) Bevis 3: Zaphods är allmänt känd för att vara lite vrickad...(Snälla slå mig inte! :x ) Motbevis: Zaphod påstår att hon är snäll..... Domaren säger: Zaphod är dömd till evig prägling som ond och elak. Dessutom skall hon bli Herids älskarinna då han redam är gift. 1. Den personen jag slaktade var inte okänd utan faktiskt en bekant. :) Och svärdet var inte slipat.. : Vill ha ett slipat.. En fin gim.. 2. Den personen jag sparkade var en vän. Han får man sparka på. Dessutom är jag för feg för att sparka personer på gatan. Kan komma blod. Jag gillar inte den röda färgen. Så färgglad. : 3. Jag är inte vrickad, bara ehh.. Lite. Dessutom vill jag inte bli någons älskarinna. Verkar läskigt. TRor inte min pojkvän skulle uppskatta det heller. Och Herid verkar läskig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Så här ser jag ut... http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/DSC00681.jpg Resultatet av en kostymm och en solbränna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 /me blir besviken Jag trodde inte du skulle se så snäll, vänlig, normal, simpel, oskyldig, ynklig ut. Då får allt ta och bevisa för mig att du är bättre än så. Du skall spöa mig på Dogakon om du skall ha tillbaka det du förlorat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Mehh... Du ser inte ond ut heller... Bara lite skum... Jag har inte ork att bry mig om att du ska leka onding.. btw.. det yttre säger inget om det inre... Och på vilket sett der jag vek ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Jag ser inte ond ut må hända. Kanske för att jag inte är ond heller. Jag är halvt om halvt elak stundoms. Jag skall inte uttala mig mer angånende detta av två skäl. 1. Det är OT 2. Någon kan bli förnärmad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... 006-1-.jpg That's me :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Bild_006-1-.jpg That's me :D Skaffa dig en kamera med bättre kvalité fär gudsskull det ser hemskt ut^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Bild_006-1-.jpg That's me :D Skaffa dig en kamera med bättre kvalité fär gudsskull det ser hemskt ut^^. Varför de? Det syns ju aif. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Ja det syns men det är inte tillräckligt hög kvalité för att jag ska kunna spåra dig och döda dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 Ja det syns men det är inte tillräckligt hög kvalité för att jag ska kunna spåra dig och döda dig. GL HF, hoppas det där var ett skämt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Orka ta en bild på mig själv, ni får istället en bild på min katt =) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... luffy2.JPG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Orka ta en bild på mig själv, ni får istället en bild på min katt =) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... luffy2.JPG Men du kanske är lik din katt, har lika hårig rygg menar jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg