Ashaz Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 jag tänkte mer på haruhi med hennes armband. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Urax-teichou? Edit: Fiskar alltså efter en förklaring ^^ Jag är kapten mest för att det är jag som driver laget. Fast det blir ingen utesäsong för oss i år lite synd men men. jag tänkte mer på haruhi med hennes armband. Vad är det för armbindel hon har egentligen? Har för mig att jag sett japanska trafikpoliser ha sånna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 jag tänkte mer på haruhi med hennes armband. Vad är det för armbindel hon har egentligen? Har för mig att jag sett japanska trafikpoliser ha sånna? Äre inte ett SOS-danarmband hon har? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 Äre inte ett SOS-danarmband hon har? Ja, visst är det det. Det finns många typer av armbindlar. Japaner gillar armbindlar. Se bara på alla nazist-cosplayers. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 2, 2008 Anmäl Share Skrivet april 2, 2008 Se bara på alla nazist-cosplayers. Ja, det är ju rätt svårt att inte ha lyckats komma över att se dom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jico Skrivet april 26, 2008 Anmäl Share Skrivet april 26, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet april 26, 2008 Anmäl Share Skrivet april 26, 2008 Okey kusin till "Marklion" (elaka människa) Adda mig gärna på msn (har lite kärleks problem, tjejen gillar anime, vilken ska jag ta??) sumimasen@live.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 27, 2008 Anmäl Share Skrivet april 27, 2008 wat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet april 27, 2008 Anmäl Share Skrivet april 27, 2008 wat Fråga Erkefiende eller Admin de känner igen honom xD ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 Jag har redan lagt upp för många personliga saker på internet som jag ångrar. Vet inte om jag dessutom vill lägga upp en bild på mig själv i ett forum, men de som väldigt gärna vill se mig kan lägga till mig på msn så fixar vi det. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Där ännu med svart hår, nu har jag blondt/brunt. :) [/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 Skägg? Fan vad bra du matchar med din avatar på nåt sätt.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet maj 25, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2008 SayaSe är en grandios man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PiKaZ Skrivet maj 26, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2008 haha, jepps :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 26, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2008 Skägg? var? *kisar* jasså detdär nedanför hakan? /me rakade av sig en skeparkrans igår. Lent som en barnarumpa nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Relativt ny bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 He returns! (nu med svart hår) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Tjao hellis ^^ vad arg du ser ut att vara ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Det är för at mitt leende ser retarded ut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Tjao hellis ^^ vad arg du ser ut att vara ;) Han ser alltid ut sådär. Det är hans happymode, angrymode, panicmode, sleepmode samt sexmode allt i ett ansiktsuttryck. Believe me, I know stuff. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Han ser alltid ut sådär. Det är hans happymode, angrymode, panicmode, sleepmode samt sexmode allt i ett ansiktsuttryck. Believe me, I know stuff. :shock: Han är som Duke Togo! Spoiler Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 29, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2008 Vad säger ni? Hellis är ju söt på den bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 30, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2008 Snart blir det gruppbild på anime.sthlm. ;) Ska försöka se till så att inte ava står med någon slags alkoholbaserad dryck i näven också (men det kan bli svårt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 30, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2008 Snart blir det gruppbild på anime.sthlm. ;) Ska försöka se till så att inte ava står med någon slags alkoholbaserad dryck i näven också (men det kan bli svårt). Det har inte jag hört nånting om! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg