doppler Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 what's this? bytt från tyska stilen till amerikans top-gun stuk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet januari 20, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2008 what's this? bytt från tyska stilen till amerikans top-gun stuk? Aldrig, det är samma pilotbrillor och kängor som förut. Jag råkade bara le lite i ett svagt (berusat) ögonblick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 En nyklippt Blå ska ge sig ut i världen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Ge mig dina polisonger Blå! 8D~ Jag för cirkus en vecka sedan i fotostudion där jag agerade ofrivillig testmodell för att kolla ljuset: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Är inte det JII? Nepp. aha du var inte tvilling du var..euhm.. jag tar tillbaks..hm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamaBunta Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 Pollisar, det var tider det. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dengo Skrivet januari 21, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 21, 2008 oh coolt sexy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet januari 22, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 22, 2008 en väldigt ny bild D: har ju lugg nu >_< bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 28, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2008 Har bara bjussat på en absurd bild med glasögonen mina so far så får lägga upp en riktig också så folk vet vad för galning de talar med. Ursäkta den dåliga webcam-kvalitén >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet februari 29, 2008 Anmäl Share Skrivet februari 29, 2008 Okey entligen har jag skaffat en bild :D Weell adda mig på sumimasen@live.se... om ni vill snacka med mig ;) http://pici.se/219229/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waya Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Kände för att ladda upp en bild, även fast jag inte är så aktiv ^^, Sjukt konstig bild, men det var den bästa jag hade på denna datorn d: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Kände för att ladda upp en bild, även fast jag inte är så aktiv ^^, Sjukt konstig bild, men det var den bästa jag hade på denna datorn d: Satan vad söt du var (jag överdriver inte!) Hur gammal är du? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waya Skrivet mars 7, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2008 Satan vad söt du var (jag överdriver inte!) Hur gammal är du? :) Shit, tack! :D Jag fyller 14 i sommar ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 9, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2008 Waya: Yoroshiku! xD inte ofta man "möter" någon som är runt samma ålder som man själv xD Bra bild föresten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 9, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2008 Anime.se -- Connecting people. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet mars 9, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2008 Anime.se -- Connecting people. #anime.se - Disconnecting life o_o eller nått...fråga inte mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet mars 9, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2008 Anime.se -- Connecting people. #anime.se - Disconnecting life o_o eller nått...fråga inte mig! Haha. Du skulle bara veta hur många gånger jag fått kommentaren att jag kanske borde skaffa ett liv istället för att se på anime XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 30, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2008 Skägg? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Det kanske är dags men har lite ont om bilder på mej på webben så den här får duga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Tävlings-Urax? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Urax-teichou? Edit: Fiskar alltså efter en förklaring ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Nja, inte direkt är i alla fall inte så bra på det. Det är korpfotboll som spelas inte så mycket att hurra över. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Äsch då... all fotboll är något att hurra över om man frågar mig. Det är sporternas konung. Är överlycklig över att säsongen äntligen är igång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 31, 2008 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2008 Vad jag föreställde mig av bilden: "Och här är då Team Urax, nu ska vi se om de lyckas göra ett bättre intryck på Gladiatorerna." Typ. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg