Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Hrm Hrm, http://www.pici.se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 tackar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 tackar.. Lungan, vänster eller höger? Vem är lil-Bro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suspan Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Lång (203cm) vadåå jag är basket spelare. Får hoppas att han inte är personen till höger... det skulle göra han till vänster till 250 lång XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Lång (203cm) vadåå jag är basket spelare. Får hoppas att han inte är personen till höger... det skulle göra han till vänster till 250 lång XD Han måste ju stå på något annars skulle den andra personen vara 1.40. ^^ The Lil-Bro kanske inte är lika lång heller... :sleep: Helt förvirrad, krävs att någon lägger upp en bild snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Hahaha nej, det är hans bästa kompis från Iran! Om man är lång i yugoslavien så gillar många tjejer dig..jag har sett tjejer som är längre än 214 cm och det finns ca 80% killar i mitt hemland som ÄR längre än mig. >:D Nja han är lite kortare än jag han är ca 198-202 kommer inte riktig ihåg^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 JockeII, jag älskar dig lika mycket som jag måste ha kol på dig. ´xD Btw jag kan ha ljugit om min ålder och storlek lite... Edit: Bra upprensning där, men nu hamnade dock mina onödigaste inlägg så spam-nära varandra... :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 8, 2007 Anmäl Share Skrivet november 8, 2007 Tar och rensar upp lite, kan ta det lite lugnt med diskussionerna om ingenting tack. Och jag som hade tänkt dricka min glögg till Kojika... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet november 9, 2007 Anmäl Share Skrivet november 9, 2007 Lång (203cm) vadåå jag är basket spelare. Får hoppas att han inte är personen till höger... det skulle göra han till vänster till 250 lång XD Han måste ju stå på något annars skulle den andra personen vara 1.40. ^^ The Lil-Bro kanske inte är lika lång heller... :sleep: Helt förvirrad, krävs att någon lägger upp en bild snart. killen i gröna jackan är lil-bro...röda är David från Iran^^ Han är exat 199 cm^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aoz Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Här är jag, lite orakad =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet november 28, 2007 Anmäl Share Skrivet november 28, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Helblinde-_- Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Tur man bara har en gammal bild som är ungefär ett år gammal. Den får duga tills vidare. Jag har lite längre hår nu dock ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 4, 2007 Anmäl Share Skrivet december 4, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marklion Skrivet december 5, 2007 Anmäl Share Skrivet december 5, 2007 WOW alla är äldre^^ (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paladin85 Skrivet december 7, 2007 Anmäl Share Skrivet december 7, 2007 Här är jag, lite orakad =) Orakat är sjukt anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saskedatte Skrivet december 7, 2007 Anmäl Share Skrivet december 7, 2007 Här kommer några extrema bilder som inte är extrema av någon speciell anledning. Extremt! http://i12.tinypic.com/8f0eamr.jpg http://i3.tinypic.com/72h3n1v.jpg http://i15.tinypic.com/6s9z9j7.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spånjesus Skrivet december 21, 2007 Anmäl Share Skrivet december 21, 2007 ..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Två år gammalt skolkort, snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 22, 2007 Anmäl Share Skrivet december 22, 2007 Wow, till och med lite snyggare än Timotei. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 Här har jag inte visat mig sedan precis fyllda 13, men så här brukar jag se ut framför datorn klockan ett på natten. :D http://upload.snelhest.org/images/61605 ... 001.23.PNG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sa Kai Skrivet januari 3, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2008 lång, längre än Marklion, går i samma klass använde ungefär samma msn så det blir kul, juste kollar på Gundam seed desteny så... Hej :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zefiris Skrivet januari 5, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiwara Skrivet januari 9, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2008 Lång mörkhårig,bär glasögon-bara för att se på tavlan ;) Bor i Vallentuna går i Danderyd kollade upp detta ställe verkade kul, så här är jag, har ingen bild på mig :( Men denna kommer att ändras. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
induce Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 Eftersom jag skaffat brillor får jag väl lägga upp en halvt fördunklad bild på mig själv så att ni vet vad för galning ni konverserar med om kvällarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 13, 2008 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2008 liknar mina glasögon. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg