LoboSolitario Skrivet maj 10, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2007 Är i Tyskland och gör saker. Pic 1 - Vann andra pris i nagot slags evenemang. Pic 2 - Bra hardag. Pic 3 - Botanisk trädgard. Jävligt "Metal" med blommigt papper B) Jag vill också ha min kjol :( Bra smak i kängor har du också - New Rocks :D Japp! Den musikstilen och blommigt papper går hand i hand, vet du väl? Klart. Flower Metal to the masses! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 30, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2007 köpte nya kläder idag :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet maj 31, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2007 Smaskigt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skalleponken Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 30, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 30, 2007 Man kan ju inte annat än att älska doppans bilder. Det är så mycket soviet och tyskland över det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Doppler är hårdare en diamant påp sina bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Får nog ta och slänga upp en bild när jag hinner, var väldigt länge sedan sist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 14, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2007 Long time no see~! Jag och min bodyguard, han är snäll och brukar bjuda på kakor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet augusti 15, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2007 Min bakdel. Min framdel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 JockeII - Kreta edition. Med den 35-gradiga värmen där så kan jag säga att då rök allt som hette svart, läderband och kedjor rätt snabbt. Och bilderna är andra dagen så jag är lite brunare nu i alla fall. =P Blåste rätt rejält där. Växter tralala. Amgz! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 lol @ timotei :P (visste det va shampoo men har itne sett det "IRL") Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 !!! , Du köpte hem ett x antal hoppas jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 !!! , Du köpte hem ett x antal hoppas jag! klart han gjorde, han har ett på sin altare och smygrunkar till den innan han går och lägger sig varje natt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 27, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2007 Long time no see~! Jag och min bodyguard, han är snäll och brukar bjuda på kakor. ... Ohhhhh, säg, kommer den med en manual? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Riktiga män behöver ju inga manualer eller instruktionsböcker..Oj sorry Hellis, tänkte inte på att det var du. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Riktiga män behöver ju inga manualer eller instruktionsböcker..Oj sorry Hellis, tänkte inte på att det var du. Hahaha. *soleher highfives Kakan* :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Kakan: haw haw haw, ska du säga, du är knappast en alpha hane själv. Se upp för den här nunnan på uppcon allihop =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 23, 2007 Anmäl Share Skrivet september 23, 2007 Haha, jag är ju segast på att svara. :D Men näe, ingen manual, det behövdes liksom inte, vi förstod varandra direkt. <3<3 Och så en bild där man ser mig lite bättre, nu inför UC och sånt. :D ( Fast tyvärr så är ju inte alla ca 30cm längre än mig så de ser mig ur sån fin vinkel :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Här är jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 ;) nu vet jag vem jag ska se efter på tåget imorn ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet september 30, 2007 Anmäl Share Skrivet september 30, 2007 Och nya bilder på mig, oseriöst som fan. Inte för att jag är speciellt aktiv men.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet oktober 7, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 8, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2007 Lika som bär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg