JockeII Skrivet maj 12, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2006 Aaaah underbara sommarväder, då vill till och med jag ut :) Här avnjuter jag en god pizza på det lokala gatuköket med ett par kompisar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 klick ; o Wannabe-emo Sandera!8D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 akta er ! ok ok har inte kammat mig eller fixat mig men men ;P och sen fotar jag från cp vinkel =) har tänkt på att byta hår färg till blå eller svart ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Mej kan du inte slå, jag är osminkad med finnar och hela köret, det är sent på kvällen, jag och några kompisar sov i tält, eller så var det tidigt på morgonen, jag minns faktiskt inte.. ^^ Tittut! :D Spelar kort Min hand är den uppe till höger, Linns är till vänster, och Linas är till höger, om någon är intresserad... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Geek. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Wannabe-emo Sandera!8D Eeeeek! Ett emo-kid. ;o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Wannabe-emo Sandera!8D Eeeeek! Ett emo-kid. ;o Bara på tisdagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Här är jag som ung: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Här är jag som ung: Och i vilken skog traskar du runt i på den bilden då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Just då var jag vid "Vättarnas Stig". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Jaha, där ser man. Det var länge sen man tog sig en promenad där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Såhär ser då en Simon ut [efter ett lager av ljusblått i Photoshop]. Ny här, hellaauuu allihop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Nice frill Simon >^.^< Har iallafall färgat håret blont nu meeeen med tanke på att jag sitter på ett 56k modem eftersom vi inte får bredband i vårt nybyggda hus förrän om 3 veckor så tror jag nog jag väntar att ladda upp en bild, annars tar det la 10min att ladda upp en :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Mitt hår förblir en gåta, just nu sparar jag lite, har alltid velat kunna bita på mitt hår :P Men sen blir detnog kort igen. Sen så är jag alldeles för smal, var det nåt på 18 i BMI :S usch... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Mitt hår förblir en gåta, just nu sparar jag lite, har alltid velat kunna bita på mitt hår :P Men sen blir detnog kort igen.Sen så är jag alldeles för smal, var det nåt på 18 i BMI :S usch... På vissa är det snyggt att vara smal. Jag tror jag har 21.x i BMI, vill ha relativt högre. Vill ha större ben så jag kan gå i korta avklippta jeansshorts! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Mellow, mmm men jag vill helst gå upp lite, iaf få lite kraftigare armar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Det var då ett tag sedan man lade upp en bild här så här kommer ett stycke Skatan Milla otaku. http://img.photobucket.com/albums/v618/skatan_milla/jag.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Och en ny bild på mig, ifrån studenten. http://www.geocities.com/kusalinclinc/PICT0052.JPG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 ^ Sundsvallare! *pekar på 1891* (: Nice frill Simon >^.^< Tackar och bockar! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Och en ny bild på mig, ifrån studenten. http://www.geocities.com/kusalinclinc/PICT0052.JPG Är det du som står framför ståndet? .. Skämt åsido Vad är det där gula i förgrunden? Jag kommer nog inte kunna somna, kommer istället fundera ihjäl mig (flera nätter i rad) om jag inte får veta! Please tell me, I'm desperate! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Och en ny bild på mig, ifrån studenten. http://www.geocities.com/kusalinclinc/PICT0052.JPG Är det du som står framför ståndet? .. Skämt åsido Vad är det där gula i förgrunden? Jag kommer nog inte kunna somna, kommer istället fundera ihjäl mig (flera nätter i rad) om jag inte får veta! Please tell me, I'm desperate! Det är ett kuvert med min studentpresent i, två betalda hyror av mina föräldrar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 phew ^^ Vid första anblick trodde jag att det var ett skohorn. Så snällt av de båda! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Ett skohorn..? Lol. Hur jag än ser på det kan jag inte få det till ett skohorn. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 haha, det är nog ett tecken på att jag borde ta och sova! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg