Vanilla Skrivet juli 24, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2004 Herid > Alla andra Orka posta en bild på mig. Antingen så ser jag ful ut eller så äter jag bajs/har korvar i näsan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Vad menar du med Herid > Alla andra ???? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Herid > Alla andra Herid *är större än* alla andra bör det betyda om man läser det som en matteformel. Tolka det som du vill.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Är jag större än alla andra? Que?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toffelmannen Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Jag har dem på www.photobucket.com Ok tack, här är jag då: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Suddig. Är du suddig eller är det bilden som är suddig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet juli 26, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2004 Kanske, kanske, kommert snart en bild på den beryktade och ack så ödmjuke grunt, han som även talr om sig själv i tredje person... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aSet Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 har ingen bild just nu.. men snart ska ni få se hur sliskig jag är Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Då avstår jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Moi.... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/P1010067.JPG ***EDIT*** Jag länkade till bilden istället, den var så hiskligt stor ;) /Linus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Du är väldigt lik ett rött kryss. Edit: Nu funkar den.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Oj den där bildstorleken måste få dahlin att slita sig i håret ha ha >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 Moi....http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/P1010067.JPG Du ser ut som en sådan där, leva-för-dagen-medans-jag-kan-uttytja-din-soffa-typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 27, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2004 eller kanske.. bli tagen på kort när man sitter dricker saft på ett kalas :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet juli 28, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2004 Suddig. Är du suddig eller är det bilden som är suddig? Vad tror du ? ,p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Ser ut så här... 1 år gammal bild men.. hinner inte förändras så mkt på 1 år :P : http://animesweden.sokkan.net/ppl/pennywize.png Note: Är från Brasilien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mangaka Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Du har valt en passande avatar ,, du liknar han på nåt sätt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Ser ut så här... 1 år gammal bild men.. hinner inte förändras så mkt på 1 år :P :http://animesweden.sokkan.net/ppl/pennywize.png Note: Är från Brasilien Vars i Brasilien? Jag är från Saõ Paulo, San Bernadõ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Åfan, jag är från Fortaleza, Ceará. Den varma staden i norr :P. Men tro inte att jag är så bra på portugisiska, flyttade hit rätt tidigt så jag suger på att skriva och prata portugisiska. B) Mangaka: Haha du säger det? Tycker de är rätt mkt skillnad.. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Då är du bättre än mig som har en mental blockering som hindrar mig från att lära mig det pga alla dåliga minnen från Barnhemmet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Usch kan inte ens föreställa mig ... Är så jävla tacksam att jag var så lyckligt lottad att jag föddes i en familj som hade det bra ekonomiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 Vilken familj? Min far var en strandsatt Japan och min mor var en person som faktiskt arbetade på Barnhem. Tror inte hon fick ha mig på hennes barnhemm det var därför jag hamnade på Fubem. Jag har nämligen träffat hennes Chef när vi sökte efter henne första gången vi var där. Innan jag tänkt igenom saker och kommit på att hon är.... usch! Hon gjorde fel val. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Jaha. Jag tog för givet att du menade att du inte hade någon familj och hamnade på ett barnhem. My bad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Hehe. Har man någon familj om den enda man har lämnar in en själv och ens syster på ett barnhem? Jag tror inte det. Min syster är den ende från min riktiga släkt jag har kvar. Men jag har ju min mor och far. De är ju bägge de som jag uppfostrats av(mer eller mindre) så det är ju egentligen så att den som uppfostrar dig är dina föräldrar, även om de inte var dom som födde dig. Det spelar sällan någon roll ändå. Det är bara oansvarsfullt att inte ta konsekvenserna av sitt handlande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 30, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2004 Så sant så sant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg