JockeII Skrivet april 10, 2006 Anmäl Share Skrivet april 10, 2006 Ja det visste jag inte ;) Nä men spammar han sin skit så, trodde bara han gjorde ett litet oskyldigt inlägg på hela forumet :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet april 11, 2006 Anmäl Share Skrivet april 11, 2006 Pimp hatten :D haha xD klart!!!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 klicka mig! : x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 14, 2006 Anmäl Share Skrivet april 14, 2006 Ärligt vad är det med alla emos här på anime.se? Men än varannan bild är ju på nån med svart hårt kammat åt sidan så där läskigt emo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Ärligt vad är det med alla emos här på anime.se? Men än varannan bild är ju på nån med svart hårt kammat åt sidan så där läskigt emo. So? Jag har färgat håret sen jag var 12 men jag trivs bäst i svart hår så har haft det ett bra tag nu. Och tycker man det ser läskigt ut så borde man nog akta sig för att gå ut, många läskiga saker som tex riktiga människor finns där ute. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Ärligt vad är det med alla emos här på anime.se? Men än varannan bild är ju på nån med svart hårt kammat åt sidan så där läskigt emo. Hm.Är kommentar månne riktad till mig,eftersom den skrevs efter mitt inlägg? Även om den inte är det...; Jag är faen nästan så långt ifrån emo man kan komma,eftersom jag tvivlar på att emos har rosa som en av sina favortifärger och tycker om att utbrista i gammaldags ord som 'hiskeligt!'. Jag tycker bara det är fint med svart~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Emo är en mycket bred musikalisk term som egentligen vuxit ut ur sina skor för rätt länge sedan. Termen emocore användes ibland i unga dar, vilket är ett mycket bättre namn på tidig emo, då den faktiskt härstammar från hardcore. En del band spelar en väldigt komplex musik (Get Up Kids) medan andra drar mer åt det mer "simplare" pop punk-hållet (Weezer, Promise Ring). Då musiken skiljer sig mycket från band till band är det istället texterna som binder ihop termen. Dom är personliga och diktlika, handlar ofta om hittad och bortgången kärlek och vänskap. Emo är nyskapande, kreativ och ganska orädd. Medan till exempel ett oi-band inte rör pianon och hardcore-gitarristerna inte gärna rör akustiska gitarrer är emo inte rädd att efterlikna de nämnda stilarna. Den enda musikstilen emo inte gärna rör är ska. Hrm hrm ;S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Jag har inte sett ett enda emo-kid på animé.se. Emo är de blyga små människorna som läser och skriver poesi hela dagarna. The smell of old is the smell of emo! Emo's kläder är en blandning mellan gammal gubbe och nördigt. Dom springer runt med pins, är extremt känsliga och ser dystra ut! Så kan man väl sammanfatta Emo. hehe. ;) Och musiken, titta på inlägget före mitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Jaag :D (I övrigt lyssnar jag jättemycket på "emo-musik", tycker klädstilen osv. är söt men är inte så deppad som en äkta emokid borde vara. :( *fejkemo* :D) Ps. Min favoritfärg är rosa :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosquitoz Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Hahaha! fan vad snygg, skuttywan. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Hahaha! fan vad snygg, skuttywan. XD Tackartackar ^_____^ Är rätt nöjd själv :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 Hm.Är kommentar månne riktad till mig,eftersom den skrevs efter mitt inlägg? Även om den inte är det...; Jag är faen nästan så långt ifrån emo man kan komma,eftersom jag tvivlar på att emos har rosa som en av sina favortifärger och tycker om att utbrista i gammaldags ord som 'hiskeligt!'. Jag tycker bara det är fint med svart~ Min kommentar var inte riktad mot någon speciell, utan bara allmänt till folk som postar bilder på sig själva. Men aa, där ser man, So? Jag har färgat håret sen jag var 12 men jag trivs bäst i svart hår så har haft det ett bra tag nu. Och tycker man det ser läskigt ut så borde man nog akta sig för att gå ut, många läskiga saker som tex riktiga människor finns där ute. ;) Ok där ser man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 15, 2006 Anmäl Share Skrivet april 15, 2006 peace 4-ever!!!!!!http://img.photobucket.com/albums/v419/StephenAu_Fan/DSCN2056.jpg Edit Avathar: Posta inte för stora bilder. :) Jävligt snyggt hår! :) Gief natural black och tunnt asiatiskt hår :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 SkuttyWan: O.... M.... G.... Katamari <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoddus Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 SkuttyWan: Var det inte jobbigt att ha den stora grejen på huvudet? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 20, 2006 Anmäl Share Skrivet april 20, 2006 hmm aknske ska posta en bild på hur jag ser ut omd et skulel vara nån som är nyfiken http://i26.photobucket.com/albums/c129/ ... 0_0078.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 peace 4-ever!!!!!!http://img.photobucket.com/albums/v419/StephenAu_Fan/DSCN2056.jpg Edit Avathar: Posta inte för stora bilder. :) Jävligt snyggt hår! :) Gief natural black och tunnt asiatiskt hår :] Aregato :) Nja.. mitt hår är egentligen ganska tjock :P men jag hade precis klippt och tunnat ut det, just nu är det ganska tjockt igen :( hatar det >< Medan andra vill ha svart hår så föredra jag att ha rosa eller illrött håt istället =) gillar nt alls att ha svart hår. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 SkuttyWan: Var det inte jobbigt att ha den stora grejen på huvudet? :) Jo XP Jag såg typ ingenting.. XD Och så luktade den lim och tejp D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 27, 2006 Anmäl Share Skrivet april 27, 2006 Så du sniffade lim säger du? :| :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Min tur då. Även om jag inte är någon forumveteran... ÄN! :O Ursäkta att jag står och gör helikoptern http://s13.photobucket.com/albums/a293/ ... a357a6.jpg http://s13.photobucket.com/albums/a293/ ... acbe8a.jpg (ser nästan ut som en speciell pojk som föddes ur ett lik hängandes i ett träd? till minen) http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... ce127c.jpg Funderar starkt på att byta tillbaka till min barndomshårfärg... Dvs VITT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Beckie Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Lmao... jo, detta är då jag... :P http://i2.photobucket.com/albums/y50/beckie6/RANDOMnoooglayXD.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 5, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2006 Jaag :D Måste ju vara den grymmaste dräkten någonsin! Häftig! Jag vill haaaaa :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Najs Skutty! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet maj 6, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2006 Sankyusankyu ^___^ <3<3 *är helt jätteglad över att folk gillade hennes cosplay* <3<3<3 Ska lätt cosplaya nästa UC igen.. ^^; Fast då blir det nog inget lika folkkärt antagligen XD XD :3 Ny bild på Skutty: Efter 4 credits DDR på raken med MAX300 i slutet :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nau Skrivet maj 8, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2006 ¨ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg