Demian Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 En bild på mig när jag har "Panda-frisyr". :) http://www.baris.anime-otaku.se/datas/users/2-dscn0564.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Haha, en till? Var ju någon anonym tjej på Uppcon som sa att hon visste vem du var också :P Jag tror det är samma person faktist, annars är det lite absurt :) Du är värsta underground kändisen, utan att du ens vet om det själv. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 21, 2005 Anmäl Share Skrivet november 21, 2005 XD! Yes that would be me!<.< teh scary person Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 Tredje inlägget i rad av mig nu men tänkte lägga upp en ny bild på mig utan skjorta (med t-shirt, så nej tjejer det blir ingen bar överkropp för er O.o), men det är en snygg t-shirt! edit: jag har en pocky i munnen ^__^ vilken sötis du e ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet november 22, 2005 Anmäl Share Skrivet november 22, 2005 En bild på mig när jag har "Panda-frisyr". :) http://www.baris.anime-otaku.se/datas/users/2-dscn0564.jpg skitgullig!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Jävligt värdelös bild :) Får fixa en bättre senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Nilsson: o rly?! :D Jag tycker om ditt hår <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson Skrivet november 30, 2005 Anmäl Share Skrivet november 30, 2005 Yes rly! :D Tack så mycket <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 så ser jag ut^^ganska ny bild,tagen på ett LAN,dock inte finaste kvaliten http://img475.imageshack.us/img475/2562/elias110hh.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Nilsson: gillar din look, väldigt 4chan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 längesen jag postade bild på mig här . jag har ju cuttat min lugg sen dess ny old school (kanske inte så stor skillnad ) bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet december 1, 2005 Anmäl Share Skrivet december 1, 2005 Massa pojkar med fint hår.. Eeep..! >___ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 2, 2005 Anmäl Share Skrivet december 2, 2005 Massa pojkar med fint hår.. Eeep..! >___< Bli inte bara för desperat :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Kanske var på tiden ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Kora! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet januari 12, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2006 Sir. demian Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Lekte med dom olika effekterna man kan ha på min webcam för ett tag sedan.Skåda resultatet. Jag diggar mina ögon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 OH SHI- Buttsecks? stairs hurr hurr... edit: http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/egoism.jpg stiligt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 klipt och slingrat.. i´m red hair now mohahaha ^^ (tyvärr så kommer han, min lärare och ge mig en "OMG!-she-have-turn-too-a-red-freak!" -min.. :sleep: ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet januari 13, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Shakes: Tackar :D Hehe Ohh rött hår :O Rött hår är såå najs XD Jag har gått och färgat håret rödbrunt, kan inte minnas om jag postat bild på det och för lat för att kolla ;) Söt bild på mig och krunaldo hemma hos forehead: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Jul afton och jag visar stolt upp min present från flickvännen^_^ Här försöker jag ser arg ut: http://i8.photobucket.com/albums/a34/sasuke__/jerk.jpg lyckas jag :P :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Aah!! Hjälp! Dig skulle jag aldrig vilja möta i en mörk gränd ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swansong89 Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Aah!! Hjälp! Dig skulle jag aldrig vilja möta i en mörk gränd ^^ haha^_^ gör inte narr av mig för jag inte lyckas se farlig ut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Jag tycker krunaldo ser ganska bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet januari 25, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2006 Här försöker jag ser arg ut: http://i8.photobucket.com/albums/a34/sasuke__/jerk.jpg lyckas jag :P :O Får man lov att vara elak?? Vill du höra sannings ord eller ängla ord? Änglar ord: Du ser verkligen jätte arg ut! TYp som någon har bränt ner ditt hus eller nåt sånt.. Jätte läskig bild!!! Sanningens ord: (läs endast ifall du tål sanningen) Du total misslyckades XD (låter så elakt, förlåt mig Swansong89-senpai) Istället för att se Arg ut ser du mest ut som att le, övergullig bild på dig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg