SkuttyWan Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Först vill jag bara framföra att jag visste att det var cainz och grunt (så det inte blir någe missförstånd av nåt slag nu ^^) och sen så vill jag berätta att jag inte visste att dem var shinobis :O Visste Skutty det?? omg :O de är så mycket de där två, söta emopojkar, bulbaboyz och jag vet inte vad.. <3 Demian: RANDIG TRÖJA!! OMG!! SÖT!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Haha. Det andra kläderna syntes inte. Men här kommer listan: ;) Brallorna = Svarta Manchester som är hyfsat tighta. Strumpor: Svart. Skor: Svarta, skitiga och skabbiga Converse. Kalsonger: Nej, tack. BTW: Var du i Lund idag, Skutty? eller man ska kanske säga igår? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Demian ;__; <3<3<3 Lund.. igår.. öh.. Njäe tror inte, fast inte helt säker, men var i Malmö.. :O Hurså? XD Här kommer söt gruppbild på anime.se-folk som sov på Bellmansskolan under Uppcon: Utan namn Med namn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Haha, Mr.Fantasys pose är skön :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Naaw va gulligt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 nawwww jag ville också vara med på den bilden (om jag nu tagit mig till uppcon) there he is... krun... that evil man that banned me from the IRC channel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 6, 2005 Anmäl Share Skrivet november 6, 2005 Söt bild:D. Skutty: Tyckte att jag såg dig på tågstationen i Lund. Eller det kanske var en tvillingsyster? :o . Om det var du, hade du en rosa kjol på dig. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Här kommer söt gruppbild på anime.se-folk som sov på Bellmansskolan under Uppcon:Utan namn Med namn Bah, jag ville också vara med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Demian: Not me ;_; Genma: Mm, nästa Uppcon får vi ta en megagruppbild på alla från anime.se som kommer :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Demian: Not me ;_; Genma: Mm, nästa Uppcon får vi ta en megagruppbild på alla från anime.se som kommer :O Då ska jag bannemej vara med ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Vi kan väl alla palla iväg till kinakrogen och äta? Blir väl typ 50 pers och sedan tar vi gruppfoto? Ok? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Genma: Mm, nästa Uppcon får vi ta en megagruppbild på alla från anime.se som kommer :O Count me in! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Men iiihk, jag såg dig många ggr skutty xD fast jag visste inte att det var du o_O!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Ehum... det finns rykten om ett ev. Dougakon Kanske stor gruppträff där istället? o.O? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Ehum... det finns rykten om ett ev. DougakonKanske stor gruppträff där istället? o.O? har det gjort läääääääänge ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Men iiihk, jag såg dig många ggr skutty xD fast jag visste inte att det var du o_O!!!! omg XD XD typiskt ;__; hur ser du ut? :O kanske såg dig också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Men iiihk, jag såg dig många ggr skutty xD fast jag visste inte att det var du o_O!!!! omg XD XD typiskt ;__; hur ser du ut? :O kanske såg dig också :D Mjo det är sisådär typiskt att man ska se folk men inte veta xD D: ;__;*sob* men till nästa gång så :3 då banne mig vet jag xD Jag var förövrigt en flicka som strosade omkring med en kattmössa XD eller..jah..en stor brun mössa med vad som ska vara kattöron <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 11, 2005 Anmäl Share Skrivet november 11, 2005 Men iiihk, jag såg dig många ggr skutty xD fast jag visste inte att det var du o_O!!!! omg XD XD typiskt ;__; hur ser du ut? :O kanske såg dig också :D Mjo det är sisådär typiskt att man ska se folk men inte veta xD D: ;__;*sob* men till nästa gång så :3 då banne mig vet jag xD Jag var förövrigt en flicka som strosade omkring med en kattmössa XD eller..jah..en stor brun mössa med vad som ska vara kattöron <.< Jaa, fast som du sa, nu vet du tills nästa gång XD Bara att springa fram och glompa mig :D !! :O Då såg jag ju dig också, haha.. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 Hej? :O Kinespunk är bra, kinespunk ska vi ha Klad Emo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 OH SHI- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 OH SHI- Buttsecks? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Jaa, fast som du sa, nu vet du tills nästa gång XD Bara att springa fram och glompa mig :D !! :O Då såg jag ju dig också, haha.. XD Jao, fast glompa vågar jag nog inte...har lyckats misshandla folk när jag gjort det <.<; Plast: "Dig känner jag igen, fast du vet typ inte vem jag är, men jag vet att du är Plast!" :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Plast: "Dig känner jag igen, fast du vet typ inte vem jag är, men jag vet att du är Plast!" :3 OMQ TEH SCARY PERSON? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Haha, en till? Var ju någon anonym tjej på Uppcon som sa att hon visste vem du var också :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plast Skrivet november 19, 2005 Anmäl Share Skrivet november 19, 2005 Haha, en till? Var ju någon anonym tjej på Uppcon som sa att hon visste vem du var också :P Jag tror det är samma person faktist, annars är det lite absurt :) Jag vill se fler bilder förresten, så nu får folk posta lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg