SkuttyWan Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Sött folk <3 This be skutt in höst. Det står "Jag älskar kladdkaka" på knappen på jackan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 omg... blä x( jag vill också ha en digital kamera så jag kan ta bilder..bara att börja spara >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Waa! Vad hände med glasögonen Skutt? TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Waa! Vad hände med glasögonen Skutt? TT_TT Ögonlinser? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Oj, oj.. Här visass det bilder fortfarande.. Hemska saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Waa! Vad hände med glasögonen Skutt? TT_TT Ögonlinser? :O Oh my gawdh! Tänk om hon börjat bära linser? Hon passade ju i glasögon. TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 OMG :O Jag har en ny bild!!111 Första sidan, första inlägget! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Jag ska glompa sönder dig på Uppcon cainz!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Detta är jag på Uppcon! Jag och några kompisar kom fram till att ha vita skjortor och slips så jag tog den fulaste slipsen vi hade hemma ^^ btw, mitt hår kommer inte ligga sådär :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 31, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2005 Shaman King: :O KAWAII! Jag tänker ha rosa slips imorgon bara för det :D Så när du ser något med rosa slips närma dig så spriing ^___^ XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet november 1, 2005 Anmäl Share Skrivet november 1, 2005 MIN yukata!! >_< du har inte en klänning jag kan få låna? ett par högklackade skor och ett diadem skulle vara bra också, men det har du nog... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Shaman King: :O KAWAII! Jag tänker ha rosa slips imorgon bara för det :D Så när du ser något med rosa slips närma dig så spriing ^___^ XD Sankyuu :D Vet inte om jag var tillräckligt snabb, jag fick ju trots allt två kramar av dig :D <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Shaman King ^________^ Hehe, jag hade inte slipsen på mig när jag kom och kramade dig, den var utlånad, måste varit därför ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 har jag nämnt nån gång att jag är en ninja? Jag kan se snäll ut också ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Du ser mer föraktningsfull ut än snäll :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Inte för att jag är med på bilden för det är jag inte ^__^ men öhm.. Men visst är grodan söt? :3 Två män och en groda PS. Det var inte jag som tog bilden.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Tredje inlägget i rad av mig nu men tänkte lägga upp en ny bild på mig utan skjorta (med t-shirt, så nej tjejer det blir ingen bar överkropp för er O.o), men det är en snygg t-shirt! edit: jag har en pocky i munnen ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Tredje inlägget i rad av mig nu men tänkte lägga upp en ny bild på mig utan skjorta (med t-shirt, så nej tjejer det blir ingen bar överkropp för er O.o), men det är en snygg t-shirt! edit: jag har en pocky i munnen ^__^ Söt! :O ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 http://www.uppcon.com/?page=bilder&fold ... ov_010.jpg Hentaispel kan vara intressanta ibland Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Tredje inlägget i rad av mig nu men tänkte lägga upp en ny bild på mig utan skjorta (med t-shirt, så nej tjejer det blir ingen bar överkropp för er O.o), men det är en snygg t-shirt! edit: jag har en pocky i munnen ^__^ Söt! :O ^.^ Det har jag vetat hela tin ;) men tack för att du talade ut och skrev det alla har tänkt framföra i åratal ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Inte för att jag är med på bilden för det är jag inte ^__^ men öhm.. Men visst är grodan söt? :3Två män och en groda PS. Det var inte jag som tog bilden.. Waa! Kawaaaiiii Grooooodaaa Kawwaaaaiiiiiii!!!!!!!!!!11!!1!1!1!!1!! Me want... They took the precious... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Inte för att jag är med på bilden för det är jag inte ^__^ men öhm.. Men visst är grodan söt? :3Två män och en groda PS. Det var inte jag som tog bilden.. Haha :D Till vänster med grodan har vi cainz och till höger har vi ägaren av grodan, grunt. :D Yugge... .. .. ... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Först vill jag bara framföra att jag visste att det var cainz och grunt (så det inte blir någe missförstånd av nåt slag nu ^^) och sen så vill jag berätta att jag inte visste att dem var shinobis :O Visste Skutty det?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demian Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 Vad fina alla är :x Här kommer en bild på mig. HÄR!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg