kakan Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Du ser verkligen väldigt trött ut ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Du var...pigg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Vi måste se till att träffa någon gång,GG :3 Så kan vi,öh.....uhm. ... iallafall. du ser inte ut som jag tänkte mig :/ tänkte dig mer...fluffig ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Vi måste se till att träffa någon gång,GG :3 Så kan vi,öh.....uhm.... iallafall. du ser inte ut som jag tänkte mig :/ tänkte dig mer...fluffig ._. Fluffig? *reser på högra ögonbrynet* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Vi måste se till att träffa någon gång,GG :3 Så kan vi,öh.....uhm.... iallafall. du ser inte ut som jag tänkte mig :/ tänkte dig mer...fluffig ._. Fluffig? *reser på högra ögonbrynet* japp.fråga inte.jag får såna konstiga idéer ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Vi måste se till att träffa någon gång,GG :3 Så kan vi,öh.....uhm.... iallafall. du ser inte ut som jag tänkte mig :/ tänkte dig mer...fluffig ._. Ja, det måste vi göra.. ;0 >XD Fluffig. Jag vet, jag ser väldigt trött/drogad ut. ;P Borde ta en bättre bild någon gång, när jag får digital kamera. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Jag ser ut så här: Bild 1 Bild 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Jag ser ut så här: Bild 1 Bild 2 lite.... fluffig? frizza.. ;) men söt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 lite.... fluffig? frizza.. ;) men söt ^^ Hehe, jepp, jag vet. Det är helt sjukt hur mitt hår står. Speciellt på morgonen. o_o' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 meee http://img.photobucket.com/albums/v200/ ... G_1748.jpg :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Allways look on the bright side of life, Dziwny. B) Du ser verkligen ointresserad ut. Här är jag, kanske inte lika bra, men iallafall. Vet, jag e inget att rama in, (hmm, kom på en ordvits där, inte mitt fel, det bara blev så, lovar.) Jag hämtade min brorsa när jag tagit fottot för att fråga honom om jag verkligen har sånna där ögon, det ser ju skitläbbigt ut. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Nya bilder på Skutty! :'D Skutty i gräs Skutty och Erik i gräs Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dinskugga Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 bara för alla andra lägger upp nya bilder måste jag med härmas med det ;) så här kommer en http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/dinskugga.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet september 28, 2005 Anmäl Share Skrivet september 28, 2005 Grävde fram webcameran och tog en bild... X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Grävde fram webcameran och tog en bild... X3 SOMFG!!(Super-Oh my fucking god)!!! Du var en tjej omfg, omfg, omfffffg!!! Fast det kanske jag borde fattat XDXDXDXD!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Ja det kanske du borde ha fattat ^^ med tanke på att hon på forumet heter Krikke-chan Dessutom så har hon väl skrivit om sig själv här nånstans + att hon har lagt upp en bild här tidigare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Om hon bara hade kallats Krikke hade jag nog trott att hon var en kille.. XD Men inte riktigt när -chan är med. ;) Faaaast... Vissa killar kan ju kallas chan också har jag hört... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Grävde fram webcameran och tog en bild... X3 SOMFG!!(Super-Oh my fucking god)!!! Du var en tjej omfg, omfg, omfffffg!!! Fast det kanske jag borde fattat XDXDXDXD!!! Nej.Transvestit. ;o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Stor bild Här har ni mig :S Akta er Geten bits ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 Stor bild Här har ni mig :S Akta er Geten bits ;) Omg. Där sitter en människa på din rygg! ;o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 ;) var inte du typ 20 Puhiceus har för mig att du har skrivit det elelr så är det jag som har drömnt nåt konsigt igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Grävde fram webcameran och tog en bild... X3 SOMFG!!(Super-Oh my fucking god)!!! Du var en tjej omfg, omfg, omfffffg!!! Fast det kanske jag borde fattat XDXDXDXD!!! Nej.Transvestit. ;o Jag tror jag tar allt det där som komplimanger... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 amagad, har du vitt hår Krikke-chan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 Stor bild Här har ni mig :S Akta er Geten bits ;) Är du Gotlänning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet oktober 1, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2005 amagad, har du vitt hår Krikke-chan? Blondt... Tror jag... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg