Japs Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Ja!! :( Och för att du inte visar ansiktet som hör till det där söta fluffiga håret! :( Ok, här är fejan då :P Och lite till ^^ forehead: >D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Japs : n3rd!!!!! :D Nämen skämt o sido, fränt med Zelda, gillar dom där spelen grymt. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 oO Vad gör du på andra bilden...? Ninjar kylskåpet? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Japs, är du vänster hänt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Nope högerhänt som tusan. oO Vad gör du på andra bilden...? Ninjar kylskåpet? :O Nja, det var ett par andra ninjor som försökte norpa åt sig min cola, så jag måste försvara den juh. >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Nope högerhänt som tusan. oO Vad gör du på andra bilden...? Ninjar kylskåpet? :O Nja, det var ett par andra ninjor som försökte norpa åt sig min cola, så jag måste försvara den juh. >) Tänkte på att du har högerhanden överst vilket gör att du tar mest kraft ifrån vänster armen när du hugger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Nope högerhänt som tusan. oO Vad gör du på andra bilden...? Ninjar kylskåpet? :O Nja, det var ett par andra ninjor som försökte norpa åt sig min cola, så jag måste försvara den juh. >) Tänkte på att du har högerhanden överst vilket gör att du tar mest kraft ifrån vänster armen när du hugger. Nu tänker du lite fel va, eller?? Den undre handen används som mest stöd? och övre till kraft? Så kändes det när jag testade hur jag skulle hålla åtminstonde, hade inget svärd till hands på jobbet men jag tog golvmoppen(sommarjobbar som städare) och testade med den ;) och det kändes "bra". Förövrigt är jag högerhänt som Japs... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 När man svingar ett katana så används högerhanden för att styra riktingen och vänsterarmen för själva kraften i svingen. Man drar vänsterarmen bakåt så att svärdet faller neråt, man trycker alltså inte ner det. Jag tror att det är ungefär rätt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 När man svingar ett katana så används högerhanden för att styra riktingen och vänsterarmen för själva kraften i svingen. Man drar vänsterarmen bakåt så att svärdet faller neråt, man trycker alltså inte ner det. Jag tror att det är ungefär rätt. okej aja man håller åtminstonde så då ;) Jag kan som ni märker inget om katanas och sånt men vilken teknik jag har med min glovmopp? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Jag kan som ni märker inget om katanas och sånt men vilken teknik jag har med min glovmopp? :D Undrar hur den står sig emot min dödliga diskborste/stekspade kombination? >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
canzer Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Jag kan som ni märker inget om katanas och sånt men vilken teknik jag har med min glovmopp? :D Undrar hur den står sig emot min dödliga diskborste/stekspade kombination? >:D Aj fan men jag har faktiskt en hel städcentral till mitt befogande >:) ;) Ontopic: Kommer med bild kanske senare ikväll eller imorgon. Anntingen får jag ta nån gammal bild eller så tar jag nya med digitalkameran om jag orka :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 ska ta en bild på mitt nylle , as soon i find somthing to shoot with >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darin_ Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Ska försöka ordna en bild på mig också och då ska ni få se min fina tandställning *ironi* :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 ja hon är tjej . . . vad annars O_O Lolol, alltid trott att Dancing Moon har varit en kille... ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jag är Herid, som alla vet och tänkte bara ge er en uppdatering på hur jag ser ut nu. Mitt afro har vuxit sig... stort... Först för de som var på Uppcon, som var i slutet av påsklovet förra året, så hade jag redan då relativt stort hår det såg ut så här. Och nu, dryga fem månader senare så ser det ut så här. Mitt hår växer, och tänk er då att det är drygt två månader kvar till Uppcon 05, och jag kommer inte klippa mig. Med andra ord, fantisera hur stort det kommer att vara då? För omväxlingsskull så är jag stolt över storleken på mitt afro. Det är det största jag har haft med en väldig marginal, och i Januari så har det vuxit ostört i ett helt år. Hade jag inte klippt mig då så hade mitt hår varit nära inpå 1½år gammalt. Nu var jag tvungen att klippa mig då pga Mönstring. Men det bör inte ske igen. Det enda som är jobbigt nu är att tvätta håret och borsta det, ty kammar går sönder i detta hår om man inte drar med två händer, och då sliter man snarare bort hår än att kamma håret. Det var allt från eran Moderator Herid Fel, som kommer att befinna sig på Uppcon 1-3 November och medtager även nio stycken medlemar ur sin förening WANO som just nu består av 27 personer (hehe, där fick ni lite reklam!!). Vi ses! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Damn Herid, du skojade inte när du sa att det var stort. Ska bli roligt att rufsa i det på uppcon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Vad tråkig du är Japs ;P Här är en oerhört nytagen, aningens photoshoppad bild av mig där jag ser ut att vara typ 12 år gammal :D Något tolv ehh ;P? Forehead: Det ja XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 borttagen. : ) därför att jag har komplex,zomgwtf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 chrippa, vilken snygging Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 än en gång visa du ditt söta face chrippa, blir så glad ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 blir också glad, när man får höra sånt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Japs: Haha ägbilder XD XD chrippa <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 lite nya bilder på mig tagna på min fina Sony Ericsson K700i Hanpusu väntar på att bli unbannad @ #anime.se/sanning WTF?!?!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 blir också glad, när man får höra sånt ^^ mera foto mera foto!!! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg