docster Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Hehe din pimp Yrat, röker du cigarr? :) då och då, bättre än cigaretter iaf Sant, ibland (2-3 om året högst) tar jag en cigarr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 *fick en bild i huvudet av docster som sitter avslappnad i en stor fotölj med en tidning i ena handen och en cigarr i andra* ... XD ^^; nvm me XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 *fick en bild i huvudet av docster som sitter avslappnad i en stor fotölj med en tidning i ena handen och en cigarr i andra* ... XD ^^; nvm me XP Haha, inte riktigt ;) Nytt foto: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Hehe, varför så uppklädd? Effekten av ett rött öga och ett vanligt är lite läskigt... O_o ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Hehe, varför så uppklädd? Effekten av ett rött öga och ett vanligt är lite läskigt... O_o ;) Haha O_o En polares flickvän fyllde 18 år ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Hade helt glömt av denna tråd... Jag med psycho/nervös/schizo-utryck: http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... ture51.jpg Självklart är man ju ninja B): http://img.photobucket.com/albums/v480/ ... ture67.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Här är jag, från innan BLOOD konserten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Här är jag, från innan BLOOD konserten måste säga att din hatt och din kostym är JÄVLIGT snygg!!! var har du fått tag i den?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Här är jag, från innan BLOOD konserten http://img.photobucket.com/albums/1003/jadeite_no_miko/dmdandy.jpg Riktigt het utstyrsel, gillas mycket, hi-hat pch silverkors. >_> mer sånt i våra städer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Jackan från Japan, hatten och korsen från USA, ekonomin i spillror - men det var det värt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Här är jag, från innan BLOOD konserten Vafan?! Är du tjej? =O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Jackan från Japan, hatten och korsen från USA, ekonomin i spillror - men det var det värt ;) åh.... jag önskar också att jag hade såna kläder, och jag är ursel på att sy så jag lät väl aldrgi kunna göra en... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 ja hon är tjej . . . vad annars O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 ja hon är tjej . . . vad annars O_O kille antagligen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Jag är er ALLSMÄKTIGE GUDINNA, naturligtvis. Ahem, nej, jag är tjej. Kolla -> http://img.photobucket.com/albums/1003/ ... age007.jpg Boobies ;) (nej, det är icke en oanständig bild) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 YIKES!!! Well, ny på forumet, men ahr känt skutty ett tag ^^; Och varför har du aldrig sagt att du har en yukata o.O! FUSK >____< Anyway, bild på mig, den 16:e Maj xD Västerbotten + Maj = Kallt Jag, var vid denna tid, bärandes på en mössa -.- och långhårig. PRAO:ade på en dagstidning, därav sitter jag i en bil. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... selfxD.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 YIKES!!! Well, ny på forumet, men ahr känt skutty ett tag ^^; Och varför har du aldrig sagt att du har en yukata o.O! FUSK >____< Det är ju foreheads yukata >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 YIKES!!! Well, ny på forumet, men ahr känt skutty ett tag ^^; Och varför har du aldrig sagt att du har en yukata o.O! FUSK >____< Det är ju foreheads yukata >_> JA! Hur svårt ska det vara egentligen?! ;___; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Aaw, Skutty är så söt i sin yukata... uhm, foreheads yukata. Vågar inte ta risken att bli mobbad för min bild x_x Ändrad. forehead måste verkligen hitta någonting att mobba mig för x_x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Myihihi, välkommen till forumet Hanpusu!! :) *fnissar åt att alla tror att det är hennes yukata, så kul att se hur Tob blir alldeles till sig varje gång* :} mogger: Hihiii XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Ni ser mig, men ni ser mig inte! Muhahahaha!!! Jag behöver sova... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Vad tråkig du är Japs ;P Här är en oerhört nytagen, aningens photoshoppad bild av mig där jag ser ut att vara typ 12 år gammal :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Va? Varför? Är jag tråkig? För att jag bär T-shirt och inte yukata? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Ja!! :( Och för att du inte visar ansiktet som hör till det där söta fluffiga håret! :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Va? Varför? Är jag tråkig? För att jag bär T-shirt och inte yukata? :| MIN yukata!! >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg