yingyang Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 oh, tack Men vid halv fyra kan man ju inte vara trött! iallafall inte med en massa energi drinkar i kylskåpet . . det är inte bra att dricka sånt för mkt (låter väl som din mamma el. nåt men vill dig bara väl, :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 ny bild på mig (tagen i bussen på väg till paris) http://img.photobucket.com/albums/v419/ ... CN0132.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet augusti 11, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2005 jag drack inga energi drinkar, man kan väl ha såna i kylskåpet ändå ;) Det är bara så att jag har vänt på dygnet antar jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 12, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2005 jag drack inga energi drinkar, man kan väl ha såna i kylskåpet ändå ;) Det är bara så att jag har vänt på dygnet antar jag jo klart man kan, du verka vara en nattmänniska ;p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 17, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2005 klippte mig väldigt kort igår!! posta upp en bild här nu så ni få ser min nya fräcka och snygga frisyr!!! http://img.photobucket.com/albums/v419/ ... CN2057.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 yingyang: Wooh, coolt x_x Uhhm, här kommer världens bästa bild på Mogger och Grunt: Visst är de söta? ;D Och här en bild på mig i yukata! ^__^ Båda bilderna är tagna hemma hos forehead o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Yeeah! o/ oh btw, för de som inte vet så är det Mogger som flyger i luften och Grunt som lyftar honom ^^ (och yukatan är min! xD) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 klippte mig väldigt kort igår!! posta upp en bild här nu så ni få ser min nya fräcka och snygga frisyr!!! http://img.photobucket.com/albums/v419/ ... CN2057.jpg Gud så söt du är. <3 Skulle också vilja så kort hår,men får inte klippa mig kort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deimos Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Skulle också vilja så kort hår,men får inte klippa mig kort. Va då får inte? Men då kan du göra så här: Ta en sax å klipp ett hjack på valfritt ställe så att man måste korigera det så att du får den frisy du vill. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Noooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Men titta, Här är jag helt underbar! OBS. att ovanstående bild kan anses stötande.. Kanske.. Om man nu.. vill.. whatever. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 :'( så ond... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 forehead: Pfft, detaljer! Slår vad om att du inte ser lika bra ut i den i alla fall!! ;) grunt: Mwahahah! :D Kasu: Så underbart vackert ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 klippte mig väldigt kort igår!! posta upp en bild här nu så ni få ser min nya fräcka och snygga frisyr!!! http://img.photobucket.com/albums/v419/ ... CN2057.jpg Gud så söt du är. <3 Skulle också vilja så kort hår,men får inte klippa mig kort. tack tack!!!! min mamma ville inte det heller innan, mn det är ju trots allt mitt hår! synd att du inte få klippa dig, fast när ud väl är 18 år så funka det ju..annars är det bara att gnälla, lycka till'!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 yingyang: Wooh, coolt x_x Uhhm, här kommer världens bästa bild på Mogger och Grunt: Visst är de söta? ;D Och här en bild på mig i yukata! ^__^ Båda bilderna är tagna hemma hos forehead o/ tack tack! din yukata var väldgit fin!!!! (och du också ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 din yukata var väldgit fin!!!! (och du också )I told you, MIN yukata! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 din yukata var väldgit fin!!!! (och du också )I told you, MIN yukata! xD sorry sorrry, såg ej vad du skrev innan, DIN yukata är väldigt fin !! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 din yukata var väldgit fin!!!! (och du också ) Tack så jättemycket ^___^ Och ingnorera forehead, han är bara avunsjuk för att det är en tjejyukata så han inte kan använda den.. ;) Fast.. iofs.. det ÄR ju hans yukata.. XP Öhhm.. förvirring! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Och ingnorera forehead, han är bara avunsjuk för att det är en tjejyukata så han inte kan använda den.. ;) Vem har sagt att han inte använder den (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Och ingnorera forehead, han är bara avunsjuk för att det är en tjejyukata så han inte kan använda den.. ;) Vem har sagt att han inte använder den (?) kankse för att han är en kille? men klart att killar också kan använda den, vissa killar gillar ju att klar ut sig till tjejer :D kanske forehead är en XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Pffffff Jag har faktiskt inte testat den, att ha långt hår får vara nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Pffffff Jag har faktiskt inte testat den, att ha långt hår får vara nog. du borde göra det ;) vem vet, kanske du ser super snygg ut :D (glöm inte att ta ett kort och posta upp det då ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Hehe din pimp Yrat, röker du cigarr? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Hehe din pimp Yrat, röker du cigarr? :) då och då, bättre än cigaretter iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg